Gedichten check: ik wilde jou
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Wij waren samen in een tent, Jij was ook echt atent. Je was blij want je was bij mij, Je liet me ineens in de steek ik zag ineens ook erg bleek. ik was gewoon boos en erg bang omdat ik niet zonder jou door het leven kan, Jij bent degene die mij heeft aangeraakt en ook nooit meer verloren gaat. Verloren is een groot woord en die ook wel eens voor komt, Er zijn mensen en die hebben goeie wensen maar ik ken ook mensen en die hebben slechte wensen. over dit: mensen die eerst van je houden en later was je toch maar goed voor niks, Is dat leuk nee jij zit met die vervelende schuld een schuld die je blijft voelen. En niet weg kan stoppen ik ben degene die mij voor jou gaat verstoppen zoveel pijn heb jij mij gedaan. Ik wil van jou vandaan. Ik wilde jou maar jij mij niet en nu verlaat ik jou en nu heb jij veel verdriet! gr shannen is echt gebeurd |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Leuk Shannen, mooi gedaan. Ik zie ook dat je wat met mijn tip hebt gedaan, en de opmaak van je gedicht hebt verandert! Erg leuk om te zien! Ik blijf je gedichten volgen, vind het echt leuk om te zien hoe je met grote sprongen vooruit gaat. Geef je ook nog een reactie op mijn gedicht? Veel liefs. |
| reactie 2
|
|
|
heay bedankt voor je reactie, ja ik dacht ik neem jou goeie tip mee! heel veel zeggen er dat ik meer vooruit ben gegaan. welke gedicht? veel knfls |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Ik zou je gedicht nog even lezen en het is echt hartstikke goed geworden, Shannen! Kan je tevreden mee zijn en natuurlijk gewoon trots. Doet me aan een ander gedicht van jou denken: tevre met jou In iedergeval hartstikke goed gedaan en laat nog eens wat van je horen. Das wel zo leuk Groetjes Marco p.s.; je bent inderdaad met grote sprongen vooruit aan het gaan, super! |
| reactie 4
|
|
|
bedankt dat maakt me blij als je dat zo schrijvt. ja die lijkt daaar op ja maar dit was op het slaap feestje gebeurt dus ja het viel ook wel een beetje tegen. met vele sprongen dank jullie dat jullie dat zeggen xxx |
| reactie 5
|
|
|
okee, dat het echt is gebeurd is dan inderdaad minder. Ben je dan ook in de steek gelaten? Zo ja, hoe dan als ik vragen mag Groetjes Marco |
| reactie 6
|
|
|
ja hun weten niet beter nou dan pakte hun 2 fietsen en gingen weg en lieten mij daar staan in me upje srry maar ik voel het nog steeds xxx |
| reactie 7
|
|
|
Sta er niet meer te veel bij stil, Shannen. Leef met je hart en dat doe je. Blijf jezelf en laat de anderen de anderen. groetjes Marco |
| reactie 8
|
|
|
nee maar elke keer op school ook or alleeen in de les heeft ze mij nodig grmij |
| reactie 9
|
|
|
Wees jezelf en wees daarin assertief zover je kunt Grtz Marco |
| reactie 10
|
|
|
ja probeer ik ook maar ja zal wel goed komen denk ik xxx |