Gedichten check: Ik ben je kwijt..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Laat ik mijn gedichten maar op het forum zetten. Dan hoor ik van jullie wel de meningen!! ...................................................................... Ik ben je kwijt ... of toch niet Van plaats tot plaats en van tijd tot tijd Ik weet niet waar ik zoeken moet, ik ben je kwijt Het gekke is dat ik wel weet Ik blijf zoeken en jou niet meer vergeet Ik weet nog goed sinds die ene dag .. Dat ik mooie sterren aan de hemel verschijnen zag Jij bent mijn moment en toch heel ver Mijn gedachte zit nu in een mooie ster Al voel ik mij even niet zo fijn Dan weet ik dat jij er voor mij zal zijn Met een blik naar de sterrenhemel in mijn gedachten Kom jij schitteren en laat me nooit meer wachten ....................................................................... Groetjes Wendy |
| reactie 1
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Mooi geschreven, Wendy! Goed gedicht Xx |
| reactie 2
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heey ! Ik vind hem mooi, maar als ik jou was zou ik proberen de zinnen ongeveer even lang te houden want nu loopt die niet lekker bijv zo: Ik weet nog goed sinde die ene dag Dat ik mooie sterren aan de hemel zag Het is geen kritiek t is maar een tip xxx |
| reactie 3
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Hahah.. ik vind het zo juist wel mooi.. Maar jaa, ieder z'n eigen mening Xx |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Bedankt Anne! Hoi MiekieMouse: ik had "verschijnen"weg kunnen laten ja, dan leest het wat fijner! Bedankt voor de reacties!!! Groetjes Wendy |
| Naar boven | |