Gedichten check: Nachtmerrie
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Hij ligt in zijn mand, hij beweegt niet meer. Ik weet dat hij niet slaapt, maar leg me er niet bij neer. Ik loop naar hem toe, en hoop dat hij van me schrikt. Ik wil dat hij naar me toekomt, en mijn gezicht weer aflikt. Ik wil dat hij me een teken geeft, een teken van enig leven. Hij moet weer bedelen met zijn ogen, want ik heb de moed nog niet opgegeven. Ik raak zijn zachte hoofdje aan, en zijn zwarte natte snuit. Mijn ogen uiten verdriet, en er rollen zware tranen uit. Ik schrik als hij opspringt, en ik een luide zoemer hoor. Zweet op mijn voorhoofd, ik heb het nu pas door. Het was een droom, een vreselijke nachtmerrie. Ik ren meteen naar beneden, en kijk of ik hem ergens zie. Hij ligt in zijn mand, ik beweeg me sloom. Want ik wil niet weten: Het was geen droom. Deze is wel uit ervaring, ik was op kamp en ik had gedroomd dat mijn hond was gestorven, toen ik terug was was hij dus ook echt dood.. |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Wow rene ! echt mooi ! Ik voel met je mee... ik heb zelf ook een hondje.. ik zou echt niet weten wat ik zonder hem moet. Heel veel sterkte !!! xxx |
| reactie 2
|
|
|
1001gebruiker Berichten: 13 |
Wat goed he, jammer dat het echt moet zijn |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Wat kan jij schrijven zeg, wow! Echt keigoed! Jammer dat het een echt bestaand verhaal is, das echt jammer Groetjes Marco |
| reactie 4
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Bedankt voor jullie reacties Maar het is al een hele poos geleden dat hij is gestorven. 2 jaar ofzo. Ik zit er niet meer zo mee hoor. Ik kende hem alleen mijn hele leven al, hij was een soort broertje voor me eigenlijk Maarja, hij kon nog maar amper lopen en hij was al 14/15 en dat is best oud voor zo''n dier, dus het was wel beter voor hem. xx |
| reactie 5
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay mooi gedicht ik had ook een hond en die is er nu ook niet meer jmmr genoeg xxx sterkte |
| Naar boven | |