Gedichten check: Nu nog Titelloos..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Soms heb ik gevoelens die ik echt niet kan uiten. Maar ik kan er niks aan doen, toch moeten ze naar buiten. Dus schrijf ik ze op, m'n pen wijst me de weg. En het zal me helpen, bij alles wat ik zeg. Ik heb al veel keuzes moeten maaken, in dit zware bestaan. Maar ik heb ze overleefd, tot nu kon ik ze aan. Leven met pijn, of dood gaan met geluk. Maar dan blijf ik me afvragen, maak ik dan niet alles stuk? Steeds die gedachtes, steeds weer die pijn. en ik vraag mezelf af, hoelang zal dat nog zijn? Maar twijfels blijven altijd, en vragen, nog net zo veel. Maar ik zal niks laten merken, van buiten blijf ik stil. ----------------------------------------------------- Dit is gewoon even een gedichtje tussen door. Niet heel goed of zo.. Heb het de laatste tijd er druk met school, dus zal niet zoveel gedichten plaatsen of reageren.. maar ik doe m'n best: |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ik vind em mooi hoor Anne! Ga zo door! x |
| reactie 2
|
|
|
Ik vond hem zelf iets minder maar bedankt Oja.. als iemand nog een titel weet.. |
| reactie 3
|
|
|
MojaHeijne Berichten: 57 |
heel mooi :o nou ja meer kan ik niet zeggen. maar een titel dat is een goede. daar heb ik ook altijd problemen mee misschien: twijfel? er wordt niet echt een woord zo duidelijk gezecht dat daar het gedicht over gaat :} maar nou ja komt misschien door mij Pen? misschien. och ben hopeloos op deze manier xx |
| reactie 4
|
|
|
Haha.. Bedankt! Xx |
| reactie 5
|
|
|
Hey Anne, heb je mn andere gedichten ook gelezen? Die ene die ik voor rosemarie heb geschreven geld ook voor jou als het niet gaat he? xx |
| reactie 6
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Gaaf gedicht, Anne! Good job! Moet je maar even zien of je het wat vindt! Nogmaals goed gedicht; Groetjes Marco |
| reactie 7
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
heel mooi! Anne groetjes droomster |
| reactie 8
|
|
|
@ Katinka, Sommige wel.. andere niet, maar dat doe ik zo wel.. eerst even m'n NaSk afmaken *haat NaSk* @ Marco, Dankje, en ik zal over je titels denken.. @ droomster, Jij ook bedankt.. had niet zulke reacties verwacht.. zelf vind ik het niet zo'n sterk gedicht.. Xx allemaal |
| reactie 9
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Anne ! ik vind hem super maar dat wist je al xx |
| reactie 10
|
|
|
Mooi dat je over die titels gaat nadenken |
| reactie 11
|
|
|
Ik heb geen nask vragen hoor..:p Ik heb alle antwoorden op een usb-stick staan (sssstt..! |
| reactie 12
|
|
|
Haha ja he Marco?! We praten hier echt over alles, maar ja, juist gezellig! Hoe was jullie dag? x |
| reactie 13
|
|
|
Haah, okee Mijn dag was superleuk en die van jullie? Wel druk, maar ja nu ben ik lekker vrij |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hoi Anne wat een sterk gedicht, gaat het over jou? Zo jong en dan al zoveel gevoel in een gedicht kunnen leggen, knap hoor. Suggestie titel: Wat ik niet zeggen kan .. Groetjes Wendy |
| reactie 15
|
|
|
Dankje wendy, het gaat idd wel een beetje over mezelf.. Jaa, goede titel, dankjee Xx |
| Naar boven | |