Stel je voor: Voorstellen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
besto Berichten: 524 |
Op verzoek heb ik een nieuw subforum aangemaakt waar iedereen zichzelf kan voorstellen. Maak gerust een nieuw topic aan en vertel wat over jezelf Ik ben Matthijs Huisman, en ik kan niet dichten Ben 18 jaar en woon in de buurt van Zwolle, mijn hobby's zijn voetbal, uitgaan en website's. Website's zijn ook mijn werk, altijd bezig met uitbreidingen en nieuwe projecten. Als je vragen hebt, laat het maar achter in dit topic |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Ik ben Shannen verhagen, Ik ben 14 jaar oud En ik woon in Oost-Souburg dat ligt dicht bij Vlissingen. Mijn hobby's zijn: voetballen, volleyballen, shoppen, dichten, gr shannen |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
HOi hoi ik heb ook een paar gedichten gemaakt mar ik wil graag ze laten stemmen mar ik weet niet hoe ik dat kan doen... kun je/u dat mij uitleggen??? Grjs LINOS |
| reactie 3
|
|
|
Stemmen bij een gedicht kan als je naar het gedicht gaat, dan zie je rechts die sterretjes staan. Daar kun je op klikken om te stemmen |
| reactie 4
|
|
|
okee, bedankt mar hoe kan ik mijn gedicht op deze site zetten zo dat andere mensen hun reactie er op kunnen geven? Grjs |
| reactie 5
|
|
|
Ah, dat kan hier: www.1001gedichten.nl/plaatsen/ Daar kun je het gedicht invullen en de andere gegevens en dan komt het gedicht op de website te staan zodra wij het goedgekeurd hebben. Dit gebeurd vrijwel altijd binnen 24 uur. |
| reactie 6
|
|
|
Hej Sorry, maar dat bedoel ik ook niet Dat ik mijn gedicht zet bij de gedichtencheck??? of kan dat niet?? sorry, ik zeur wel een beetje! liefs Gerline |
| reactie 7
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee Gerline, Je kan je gedichten plaatsen bij de gedichtencheck door onder aan de gedichtencheck zelf op : "topic openen" te klikken. Hoop dat het je lukt, zo niet dan moet je het maar zeggen Groetjes Marco |
| reactie 8
|
|
|
hejjj Marco ja het is me gelukt!! hartelijk dank voor je hulp!!!! liefs |
| reactie 9
|
|
|
Mooi zo, graag gedaan. We zijn ervoor om elkaar te helpen Groetjes |
| reactie 10
|
|
|
ik weet niet wat ik hier op zeggen moet! maar je hebt gelijk!! waren er nog maar meer mensen zoals jij!! xxx |
| reactie 11
|
|
|
Ja maar het is toch ook zo? Ik vind het juist belachelijk als iemand met een vraag zit en hij/zij krijgt er geen antwoord op. Dan vind ik dat je gewoon moet reageren |
| reactie 12
|
|
|
Zozoe Berichten: 3 |
Hoi ik ben Sophie van Els, 11 jaar en ik woon in Amsterdam.. xx Sophie |
| Naar boven | |