Gedichten check: Voor jou, lief meisje
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Laat je tranen gaan, Kom hier in mijn armen. Het is goed, het mag, Gooi al je verdriet eruit. Kom bij me als het niet meer gaat, Ik ben hier voor jou. Ik neem je verdriet op in mijn hart, En geef je al mijn liefde. Ik reik je nu de hand, Pak hem vast, laat niet gaan. Want samen zijn wij sterk, Samen kunnen wij alles aan. Rosemarie, deze heb ik voor jou geschreven. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Liefs, Katinka |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heel lief dat jee en gedicht voor rosemarie hebt geschreven ! Over het gedicht zelf... ik vind hem super xxx |
| reactie 2
|
|
|
Dank je Miekie! Ik hoop dat Rosemarie er de kracht uithaalt die ze nodig heeft En ook de andere die wat kracht en liefde nodig hebben natuurlijk! x |
| reactie 3
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
Katinka echt je bent geweldig niet ik worden te omschrijven ik lees hem met tranen mijn ogen ik ben zo blij dat k je heb leren kennen ik kan alles bij je kwijt en ik voel dat het daar veilig is Lieve schat. k heb hem uitgeprint en boven me bed geplakt Geen worden kunnen nu zegen wat ik voel maar het is een veilig gevoel. Ben er voor net als jij er voor mij bent(L) Ik hou van je met heel mijn hart. |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Gossie, het bovenstaande is toch wel écht heel lief. |
| reactie 5
|
|
|
Lief meisje, Dank je. ik heb hier geen woorden voor. Als je maar weet dat je alles bij me kwijtkunt! xx ik hou van je schatje! |
| Naar boven | |