Stel je voor: Hoi ik ben Stefan
|
startpost
|
|
|---|---|
|
stefanmathe Berichten: 18 |
Zoals ik al zei, ik ben Stefan Mathe. Bijna 33 jaar oud, getrouwd en in verwachting van het derde kindje. Nou ja, ik dan niet, mijn vrouw dus, met wie ik al bijna 17 jaar samen ben.... Ik heb een dochter van bijna 7, en een zoontje van bijna 5. Van beroep ben ik Offset-drukker bij een drukkerij in Enschede. We wonen met ons ons gezinnetje 3 jaartjes in Duitsland nu en dat bevalt ons nog steeds prima. Als hobby's heb ik motor rijden, autotechniek, mijn gezinnetje, en vooral schrijven/dichten/bedenken. Ik ben ook bezig om te kijken of ik iets kan bereiken in de wereld van Stand-Up-Comedy. Ik schrijf ook vaak gedichtjes die zomaar in me opkomen, en doe dit op een kinderlijke manier vind ik zelf. Alleen met een volwassen inslag. Ik bedoel, niet voor kinderoortjes bestemd. Ik schrijf namelijk gedichtjes zoals ik ze wil schrijven. Of het gedicht mag heten, of genoemd kan worden weet ik niet. Ik schrijf wat ik schrijf... De dingetjes, laat ik ze zo maar noemen, die ik schrijf kunnen soms gewoon als grof worden omschreven. Plat en banaal. Maar wel in mijn eigen denkvorm. Daarom plaats ik er ook nog geen, omdat ik misschien wel helemaal op het verkeerde forum aanwezig ben voor wat ik doe. Ik zoek alleen iets waar ik mijn dingetjes kan delen, en die dan ook gewoon beoordeeld worden door meerdere lezers, die de humor en gedachte er van inzien. Hopenlijk zo een beetje info over mezelf te hebben gegeven Mocht er links of rechts eens een lettertje ontbreken in een woord, dan ligt dit aan mijn toetsenbord.... Groetjes Stefan |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Hoi Stefan! Leuk dat je onze site gevonden hebt Ben benieuwd naar de gedichten, toevoegen kan hier: www.1001gedichten.nl/plaatsen/ Veel plezier! |
| reactie 2
|
|
|
stefanmathe Berichten: 18 |
Heb er eentje geplaatst, ik hoop dat iein de smaak zal vallen |
| reactie 3
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Ha, die nieuwe over die bus vond ik wel geinig |