Gedichten check: Spiegeling
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Wieuw, dit gedicht is al vrij oud. Maarja, ik moet toch wat. --' De tijd was mooi, Het was fijn te zien, Dat de twinkeling, Je ogen niet helemaal verlaten heeft. Ook al schitter je niet meer, Zoals vroeger, Ik weet, je danst nog steeds, Voor de sterren van de hemel. Ik kan niet meer, Naar de sterren kijken, Want ik weet dat je dat ook doet. De weerspiegeling in je ogen, Weergeeft je gedachten. Wanneer zal je ontwaken, Waarom zal je ontwaken, Ga nu ook maar. Ga met de wind mee, Laat de regen mij vergeten, Want het miezert in mijn hart. -- |
| reactie 1
|
|
|
ringeling2 Berichten: 29 |
moooiiiii xxx ring |
| reactie 2
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Wauw Roos! Echt super mooi. Dat ie oud is, nou en? Ik vind em echt heel mooi hoor! xx |
| reactie 3
|
|
|
Dankje. Het maakt niet uit dat hij oud is, maar ik kan wel zien dat ik vooruit ben gegaan. Mijn schrijfstijl is veranderd, dat bedoel ik. Liefs, en bedankt voor je altijd zo lieve reacties |
| reactie 4
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ja dat merk ik zelf ook wel een beetje... Als je lieve reacties verdient krijg je ze xx |
| reactie 5
|
|
|
Een beetje? Dit zijn echt van die oppervlakkige gedichten in groep-zeven-sinterklaas-gedichten-stijl. Woordgebruik dat mijn zusje van 11 nog kan bedenken, enzo. |
| reactie 6
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Het gaat absoluut niet om de woorden, maar de betekenis die je zelf in het gedicht legt. Makkelijke woorden kunnen een gedicht trouwens knap moeilijk maken in de juiste combinatie |
| reactie 7
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Ik ben het met Marco eens en ehm roos ... HIJ IS SUPER xxx |
| reactie 8
|
|
|
Hihi, nou, bedankt dan! |