Gedichten check: een seconde hier
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Een seconde hier, is hetzelfde als een seconde daar Kies je moment en beleef die met plezier Elke seconde staat tot een tijd Kies je weg en maak een keuze .. Een keuze zonder spijt Hoe ver wil je gaan ..? Manipuleer de tijd! Kies zelf wanneer je de tijd stil laat staan Welk moment kies jij? Even de sterren raadplegen Zoveel sterren vol mooie momenten Al die fonkelingen maken je echt blij! Jouw mooie moment gaat dichterbij komen Een prachtige ster .. Staat de tijd al stil? Een heerlijk moment om weg te dromen ... ________________________________________ Even lekker wegdromen... Groetjes Wendy |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Ik vind hem heel mooi geschreven ! xxx |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt!!! dit soort gedichten schrijf ik graag. Groetjes Wendy |
| reactie 3
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ik vind hem ook heel mooi geschreven. Idd even lekker wegdromen... xx |
| reactie 4
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Knap geschreven, vind 'm erg bijzonder Groetjes Marco |
| reactie 5
|
|
|
Ga maar even wegdromen Katinka, dan zet ik de wel even stil. Ohnee ik kan de tijd niet stilzetten. Hou het dan alleen maar bij wegdromen Katinka! Bedankt Marco! Kon ik de tijd maar manipuleren.. Marco. Groetjes Wendy |
| reactie 6
|
|
|
Ja Wendy is goed. Ik heb net een stuk voor mijn boek geschreven over de vakantie, heerlijk... x |
| reactie 7
|
|
|
Een boek over jezelf neem ik aan? Wendy |
| reactie 8
|
|
|
Ja klopt. Als je het eigenlijk een boek kan noemen..allemaal kleine stukjes. Een soort dagboek, maar toch ook weer niet. x |
| reactie 9
|
|
|
Het is een stukje van je leven.. en als je die wilt delen met anderen, geef je het boek uit. Sowieso het zijn waarschijnlijk dingen die jij hebt meegemaakt. Alles wat je hebt meegemaakt kan je niet meer terugdraaien, je kan erover schrijven. Laat ik de vraag anders stellen: wil jij dat andere mensen, ook vreemden, jouw (dag)boek lezen Katinka? Groetjes Wendy |
| reactie 10
|
|
|
Ik wil dat vreemden mijn boek kunnen lezen. Er de steun uit kunnen halen die ze nodig hebben. Of er gewoon van kunnen genieten. Wat ze er ook mee doen. Maar bijv. de mensen uit mijn klas...van hen wil ik het niet. Maar als ik het uitgeef is dat bij een online uitgever en ligt het boek dus niet in de boekhandel...da's een voordeel, maar ook een nadeel. Ik wil mijn verhaal, mijn leven delen met mensen. Met mensen die ik niet ken. x |
| reactie 11
|
|
|
Je bent nog best jong Katinka, er zullen nog vele verhalen volgen in je leven. Je kan ook een paar jaar wachten tot je 18 bent bijv. voordat je het boek uitgeeft. Beter laat, tja wat is laat?, dan nooit Je legt nu ook al een deel van je leven bloot in gedichten, dan kan je het boek wat later uitgeven. Groetjes Wendy |
| reactie 12
|
|
|
Het is mijn droom, mijn doel om mijn boek uit te geven en met mensen te delen. En als het af is, ga ik daar geen jaren nog mee wachten. Ik blijf schrijven. Goede tip hoor, maar niet voor mij. Toch bedankt! Ik doe het gewoon. Het is nog lang niet af maar goed. Het is lekker, echt goed om het allemaal op te schrijven. x |
| reactie 13
|
|
|
Vooral ook doen waar jezelf achter staat Katinka! En wat maakt het uit als je klasgenoten het weten, zijn ze dan vervelend ofzo? Het is jouw verleden en is allemaal de waarheid. Groetjes Wendy |
| reactie 14
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
@ Katinka That's the spirit ! Je hebt iig al een fan ... IKKE Ik vind je boek ( tot nu toe) echt prachtig ! xxx |
| Naar boven | |