Gedichten check: Nieuw!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Iets dat moet, Zorgt ervoor dat je wat doet. Iets dat je doet, Zorgt ervoor dat het niet meer moet. Iets dat moet, Zorgt voor jouw moed. Iets van jouw moed, Zorgt ervoor dat je wat doet. Je gaat je moed tegemoet, Als je wat doet met wat je moet. Als je moet doe je wat met je moed, Doe je dat niet, dan word je ervoor beboet. ------------------------------------ Een nieuw gedicht, misschien wat te makkelijk. Of te kinderlijk? Ik ben er vrij onzeker van, maar ik vind 'm ook weer niet slecht ofzo. Daarom graag jullie mening + een titel als jullie die weten... Grt Marco |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hoi Marco, apart gedicht Hij is zeker niet te makkelijk! Je moet hem gewoon een paar keer doorlezen zou ik tegen alle lezers zeggen. Groetjes Wendy |
| reactie 2
|
|
|
Levja Berichten: 4 |
Ik vind dit zeker niet makkelijk of kinderlijk. Juist door de eenvoud veel diepgang. Goed gekozen ook, moet en moed. |
| reactie 3
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Prima gedicht marco! misschien ideetje Alles mag niets moet! groetjes droomster. |
| reactie 4
|
|
|
ringeling2 Berichten: 29 |
moooi |
| reactie 5
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Mooiiii Oja en ik heb mijn acc0unt weer terug. Alleen zit ik er niet zo vaak op, want ik zit in huis waar je geen internet heb. XxX Marcella |
| reactie 6
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay mooi gedicht het is niet makkelijk je zou er maar op moeten komen zeg. xxx |
| reactie 7
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi hoor Marco! Niet zo onzeker doen, t is gewoon goed! xx |
| reactie 8
|
|
|
Hee allemaal! Enorm bedankt voor jullie leuke reacties Wat vinden jullie er dan zo bijzonder aan? Echt heel diepzinnig is het ook weer niet vind ik. Groetjes Marco |
| reactie 9
|
|
|
Nee maar het is gewoon goed geschreven, het loopt goed in elkaar over enzo... xx |
| reactie 10
|
|
|
Ja dat is een feit, maar ik vind die overgang te simpel. Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden, ben er niet helemaal tevreden mee eerlijk gezegd. Maar ik zal 'm eens posten bij mijn andere gedichten, kijken wat voor stemmen er worden gegeven enzo |
| reactie 11
|
|
|
ik ga lekker goed stemmen Ik vind hem gewoon goed. xx |
| reactie 12
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ik vind hem gewoon goed hij is mooi geschreven ik vind hem niet te simpel or je moet er maar op komen xxx |
| reactie 13
|
|
|
@ Katinka; mooi dat jij 'm wel goed vind @ Shannen; ook leuk te horen dat jij dit gedicht mooi vind! Hebben jullie misschien nog tips ofzo? Grtz Marco |
| reactie 14
|
|
|
Nee tips heb ik niet echt...Sorry!! Ik heb trouwens weer nieuwe gedichten geplaatst x |
| reactie 15
|
|
|
ymkedevos Berichten: 1 |
hallo allemaal, ik ben nieuw hier op deze site. en dit is mijn eerste gedicht. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Ik weet niet wat mijn gevoelens bedoelen, Ik weet niet wat ik voor jou moet voelen. Ik probeer mijn gevoelens te ontlopen, Maar stiekem blijf ik toch nog hopen. Je lijkt wel een soort verslaving, maar hoe kom ik daar vanaf? Als jij bij mij weggaat is dat voor mij een straf! maar hoe moet het nu verder? ik kan jou niet loslaten,mijn hart zal breken. maar jij, je hebt me al die tijd ontweken. wanneer zie je nou eens wat ik voor je voel? wanneer begrijp je nou eens wat ik bedoel? wanneer zie je nou eens dat ik van je hou? xx ymke. |
| Naar boven | |