Gedichten check: ZOVEEL TWIJFEL
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Zoveel twijfel Je weet niet hoe je het doen moet je kan het echt Leg je gevoel op papier vast Dan komt het echt wel goed Zoveel twijfel in jouw gedachten Wees trots op jezelf Begin met schrijven Laat me niet meer in spanning wachten Letters maken woorden En woorden maken een zin Al die zinnen samen vormen een tekst .. Een gedichtje, toch een mooi begin Ik zou zeggen .. twijfel niet Luister naar je gevoel.. Laat je hart spreken op papier Je weet precies wat ik bedoel! vraagje: onder welke categorie kan ik dit gedichtje het beste tot zijn recht laten komen? Groetjes Wendy |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
mooi gedicht ik zou hem bij overige doen ik weet niet maar mooi gedichtje ors xxx |
| reactie 2
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Mooi gedicht hoor!Misschien bij overige groetjes droomster |
| reactie 3
|
|
|
Bedankt, bij deze gaat ie bij overige! |
| reactie 4
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi hoor! Knap geschreven! x |
| reactie 5
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Mooi gedicht Ik ben alleen ook een gedicht aan het schrijven.. en het lijkt er een beetje op.. Ik hoop niet dat jehet erg vindt.. Xx |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Is dit toevallig een gedichtje voor Katinka, of raaskal ik nu maar wat? |
| reactie 7
|
|
|
Hoi Anne, erop lijken is niet het hetzelfde. dus ga je gang. Hoi Roosjee, laat ik het zo zeggen: Het laatste gedicht van Katinka plus reacties op het forum heeft mij wel inspiratie gegeven. dan is het dus ja. Katinka ik hoop dat het je wat kracht geeft. |
| reactie 8
|
|
|
Wendy: ja het geeft wel wat kracht. Toen ik het las leek het echt net alsof je het voor mij had geschreven, omdat ik het zo goed kan toepassen op mezelf nu. x |
| reactie 9
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
heb op je mooie gestemt hoor 4 sterren van mij! groetjes droomster xx |
| reactie 10
|
|
|
Het is ook voor jou geschreven Katinka. Het forum geeft echt veel inspiratie. Gek he dat je door het forum en gedichten mensen beter leert kennen. Katinka bij twijfel "dit" gedichtje lezen. Dit gedicht is al goedgekeurd, goed he, en staat bij de overige gedichten. Groetjes Wendy |
| reactie 11
|
|
|
Dank je Wendy! Geeft me net even de kracht om door te gaan x |
| reactie 12
|
|
|
Bedankt voor je stem Droomster. En Katinka ... graag gedaan Ik schrijf gedichten om mensen een gevoel te geven ( staat ook op mijn profiel ) Groetjes Wendy |
| Naar boven | |