Gedichten check: uitelkaar
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Jij bent de enige, Jij bent de liefste, Jij bent mij vriendin, Ik hoop dat ik dat niet verzin je bent ook de enige in jou gezin, Ik vind jou lief, Ik vind jou leuk, Wij lachen samen altijd in een deuk. maar nu niet meer want je bent er niet meer. Je ging naar een andere school dan mij en verliet me maar gelijk. Ik denk veel trug aan die tijden die toen zo leuk waren en die ik nu achter moet laten. Ik heb nu ook weer andere vriendinnen maar jou vergeten doe ik niet want dan heb ik geen plezier meer. we moeten veder gaan, En ik hoop dat je nog vaak terug zal denken aan onze tijden. als we niks te doen hadde gingen we gieren en klieren, Je had zo een lief lachje die zal ik nooit vergeten en jou liefde voor mij ook niet. Ik hoop dat jij ook nu inziet dat dit geen makkelijke keus van mij was om weg te gaan van jou weg van jou en jij van mij, Ik hou van jou en ik hoop jij ook van mij. gr shannen |
| reactie 1
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Ik weet wat je bedoelt! Ik heb ook zoiets meegemaakt! Mooi gedicht!! Xx |
| reactie 2
|
|
|
bedankt voor je reactie |
| reactie 3
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
shanne,goede raad probeer je gedichten wat in te korten,en opnieuw in te delen. nu lijkt het op een verhaal,terwijl je kunt proberen een mooi gedicht van te maken! lieve shanne dit is een positive tip meisje. even proberen liefs droomster |
| reactie 4
|
|
|
ja deze is ook zomaar uit de lucht gevallen, sorry dat ik het zeg maar de ene zeg dat ik langere gedichten moet maken en de andere korter, ik weet het niet meer or. sorry |
| reactie 5
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
een gedicht kan ook een zin zijn hoor! Daar gaat het niet om,maak een gedicht met een goed begin en een zorgvuldig gekozen eind, die precies in je gedicht past Je had zo een lieve lach, die ik nooit zal vergeten. Ook jou liefde vergeet ik niet. Weet het was geen makkelijke keuze voor mij om te gaan. Weg van jou,jij weg van mij. Vergeet me niet ik hou van jou! probeersel!et paar van je laatste zinnen |
| reactie 6
|
|
|
bedankt maar dat vind ik zo irritant maar ik zal het meenemen in me volgende gedicht xxx |
| Naar boven | |