Gedichten check: Thuis loos
|
startpost
|
|
|---|---|
|
droomster Berichten: 338 |
Thuis loos. Doelloos dwalen. Slapen op een bankje in het park op het natte gras. Ingepakt in karton of kranten. Dromen over vroeger hoe heerlijk mijn huisje, en het warme bed toen was. Me mee laten slepen, recht streeks naar de goot. Hoop dat iemand zich over mij ontfermt, en mij red van een gruwelijke bevriezings dood. |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi geschreven! Heftig, maar goed! xxliefs |
| reactie 2
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heel mooi ! echt heel mooi ! super goed gedaan xxx |
| reactie 3
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Inderdaad heel mooi! Xx |
| reactie 4
|
|
|
Dank je wel voor jullie reactie's. Willen jullie ook een keer mijn site bekijken? Je bent van harte welkom op www.droomster.nl al je wilt kan je een berichtje of gedicht in de gastenhoek laten plaatsen. lieve groet droomster x |
| reactie 5
|
|
|
Heey Droomster Ik ben pas op je site geweest... al een aantal keer Ik vind hem echt super mooi en ben zeer onder de indruk van jou schrijfstijl en de gekozen plaatjes en muziek der achter echt super mooi ! xxx MiekieMOuse |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Mooi gedicht, Droom. Ook erg mooie site, al had ik hem al eerder gezien! |
| reactie 7
|
|
|
bedankt voor je fijne reactie! De nieuwste gedichten staan bij alle catergorie'n steeds vooraan. lieve groet droomster |
| reactie 8
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ik vind je site ook super Droomster! Maar dat wist je al. En ik voel me nog steeds vereerd dat je mijn gedicht erop hebt gezet. Ik heb nog een andere die er ook op mag als je wilt... Liefs.x |
| reactie 9
|
|
|
Ik wist niet dat je ook gedichten van andere er op had staan... ik d8 dat je ze allemaal zelf geschreven had :O xxx |
| reactie 10
|
|
|
miekie Gedichten zijn ook inderdaad allemaal door mijzelf geschreven ,alleen ik heb ook een gastenhoek en daar kunnen gasten hun gedicht of poezie laten plaatsen,en worden er ook plaatjes achter gezet!Er is ook een plekje op de site voor schilderingen en tekeningen snuffel maar eens door.groetjes droomster xx |
| reactie 11
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay mooi gedicht lijlkt me pijnlijk las ik die persoon was, ik heb u site ook een paar keer bekeken en ook een paar gedichten van mij staan erop vind ik echt leuk en het achtergrond muziek vind ik ook mooi gekozen, blijf door gaan met u site gr x |
| reactie 12
|
|
|
hoi shannen dank je,ik ga zeker door. Leuk dat je het mooi vind! Over dit gedicht,shanne veel mensen komen op straat terecht,door psych. of andere problemen.ps. roosjee ook jij bedankt! liefs en groetjes droomster. |
| reactie 13
|
|
|
mijn ouders werken met verslavde mensen en die in de schuld zitten ze hebbe alle 2 een eigen bedrijf en daar kom dit veel in voor jammer genoeg xxx |
| reactie 14
|
|
|
daarom mag men iemand niet veroordelen iedereen kan dat overkomen,vooral mensen met psych.problemen als niemand hen opvangt. xxx |
| reactie 15
|
|
|
ja dat is ook zo, maar ja je gedicht brengt tenminste wat over en daar ging het om neem ik aan? xxx |
| Naar boven | |