Gedichten check: Wij samen, voor altijd...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Zoveel pijn, zoveel verdriet in twee gebroken harten. Maar zolang we samen zijn, komt het allemaal goed... Heel ver bij elkaar vandaan Maar toch ook weer zo dichtbij en met jouw hand in de mijne komen we hier ooit wel uit Zolang wij samen zijn, staan we zo ontzettend sterk zo samen, hand in hand kunnen wij de hele wereld aan Ja want jij bent mijn engeltje Een persoon in deze koude wereld Waarvan ik weet dat ze altijd schijnt Mijn hoop, mijn licht dat ben jij Jij bent mijn lieve meisje, Zonder jou had ik hier niet gestaan Mijn lichtje in de duisternis Mijn engel in mijn hart Wij horen samen, nooit meer alleen Met jou in mijn hart vind ik rust En ik beloof je, ik zal nooit weggaan Want wij horen bij elkaar Ik heb dit gedicht samen met mijn liefste meisje geschreven, en het betekent heel veel voor mij. Liefs. |
| reactie 1
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Zo mooi!! Huilend gelezen! 3x Xx.. |
| reactie 2
|
|
|
Dank je! Ik heb dit samen met mijn liefste vriendin geschreven. Elke keer als het niet goed gaat, lees ik dit gedicht en dan voel ik weer haar kracht in mij. xx |
| reactie 3
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Wow Katinka je overtreft jezelf weer eens :O weer zo'n schitterend gedicht ! xxx |
| reactie 4
|
|
|
Dank je! Maar ik heb hem niet helemaal zelf geschreven hoor, saampjes! Ik heb het eerste, derde en vijfde stukje geschreven, mijn lieve vriendin de anderen. Maar heel erg bedankt! Liefs. |
| Naar boven | |