Gedichten check: verliet me!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ik vroeg aan jou wat kan ik voor je doen je gaf me steeds geen antwoord ik dacht wat is er aan de hand. ze vertelde dat ze niet meer van me hield, het is niet leuk om er zelf achter te komen maar niemand hield me uit die dromen. gelukkig was dit een droom ik hoop dat die nooit uit komt. een week later en het gebeurde. ze kwam naar me toe en zei ik vind je een lieve en spontane meid maar wij kunnen samen niet meer veder gaan. ik vroeg hoezo kan het niet jij vertelde dat je tegen mij gelogen hebt ik deed altijd maar alsof ik moest lachen omdat ik bang van je was ik vond het raar want ik deed haar niks aan. maar ik zag het mis ze verliet me en liet me staan ik was boos ik was kwaad maar ik laat het ik kan er niet meer tegen alle tranen over me wangen moet ik weg vegen ik moet veder gaan met mijn leve en al die dingen met haar kan ik maar beter vergeten. mening dit is echt gebeurt! gr shannen |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Goed gedicht (moeilijk, maar goed verwoord), alleen zou ik het gedicht iets meer in alinea's indelen. Dat maakt het ritme in het gedicht duidelijker en leesbaarder. Ga vooral zo door, je kan het erg goed! Groetjes Marco p.s.; heb ook wat andere gedichten van je gelezen en heb er wat reacties bijgezet |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik ben het met Marco eens, je schrijft mooi, maar moet nog even werken aan de opmaak van je gedicht. Hoofdletters, punten, komma's, spaties, alinea's... Probeer daar een beetje mee te spelen, dan ziet het er een stuk beter uit! Liefs. |
| reactie 3
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
is goed ik zal het meenemen ja ik zat er ook aan te denken alleen nu weet ik het zeker dat ik het moet doen liefs |
| Naar boven | |