Gedichten check: zoals vroeger
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik wil dat alles weer zo is als vroeger. Ik wil mijn vriendje terug. Ik wil op de basisschool zitten. Ik wil geen gebroken rug. Ik wil makkelijk hoge punten halen. Ik wil weer naar die gezellige klas. Ik wil dat opa nog leeft. Ik wil dat alles weer is zoals het was, voordat ik besef van tijd had... xmening? |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ik vind hem erug mooi ja was het maar als vroeger had ik mijn broer en nog een zus en opa en brooer terug zou erg fijn zijn xxx |
| reactie 2
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Erg goed erg goed ! Ik wil ook dat alles weer was zoals vroeger xxx |
| reactie 3
|
|
|
Bedankt voor jullie reacties Wat erg dat je zoveel familie hebt verloren Shannen! Hoop dat je er niet al te veel verdriet meer om hebt.. Veel Liefs, Renee |
| reactie 4
|
|
|
heay, ja ik heb best veel verdriet ik bedoel het is niet makkelijk, snap je? ik vind het gwn jammer dus wil ik wel ja dat alles weer als vroeger is |
| reactie 5
|
|
|
Ja ik snap het zeker, vind het echt heel erg voor je, snap wel wrm je wilt dat alles weer zo is als vroeger Ik heb ook mijn opa verloren, maar jij natuurlijk veel meer mensen.. sterkte x |
| reactie 6
|
|
|
ja ik zou het zo graag willen soms denk ik er nog wel eens aan or was het maar weer zoals vroeger iedereen om me heen nu ben ik de oudste en dat is niet altijd even makkelijk bedankt jij ook sterkte xxx |
| Naar boven | |