1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: The worldwide life

1
datum 13-06-09 20:27
startpost
Marcoo
This life.
Isn’t as bad as what I thought.
Try to alive, not to survive.
It comes such as it is been brought.

Now I’m a happy boy.
So I can try to enjoy!
Leave the things what in my mind.
So I can’t be blind.

I don’t forget the things what I get.
Because we have the worldwide Internet!

--------------------------------

Ik ben er matig tevreden over, maar wil gewoon eens wat meningen weten van een ander. Bij positieve berichten wil ik 'm eventueel wel plaatsen! Maar hoor ook graag minder positieve berichten, daar sta ik uiteraard ook voor open
datum 13-06-09 20:30
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Hmm, ik vind deze niet zo leuk, terwijl ik de andere die je laatst gepost hebt (waar ik overigens geen reactie bij heb gezet, zal ik nog doen) een stuk leuker vind.
Je hebt veel meer in je mars dan dit gedicht, ik vind hem eigenlijk te simpel, denk ik.

Edit: Ik heb het "lange" gedicht waar je op wachtte gepost, hij staat er zelfs drie keer op met een ander tekstje erboven.
datum 13-06-09 20:33
reactie 2
Marcoo
Hee!

Oke, in iedergeval bedankt voor je eerlijke mening. Ik vond dit gedicht eigenlijk ook wat te simpel, maar in het engels is het gewoon onwijs moeilijk om dingen op elkaar te laten rijmen.

Ik ga hem daarom ook niet posten op deze site, want ik vind dit gedicht idd niet zo heel erg goed Maar dat maakt niet uit

Ik ga nu even jouw gedicht lezen, ben heel benieuwd

Groetjes Marco
datum 13-06-09 20:37
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Engels is ook gewoon heel moeilijk. Het spreekt me ook totaal niet aan, ik blijf mooi in het nederlands dichten. Moet jij ook doen, want dan ben je vele malen beter. Je weet namelijk eigenlijk altijd bepaalde onderwerpen goed te omschrijven, zonder het te cliché te doen.

Liefs.
datum 13-06-09 20:39
reactie 4
Marcoo
Ja ik vind het ook erg moeilijk, maar wil het eigenlijk ook wel leren Maar ik ben het met je eens; nederlands dichten gaat stukken fijner.

Ik weet alleen geen onderwerpen meer om over te schrijven (heb al 17 gedichten gemaakt waarvan iets van 13 op deze site staan); weet jij nog iets misschien??

Groetjes!
p.s.; bedankt voor je compliment nog
datum 13-06-09 20:42
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Ik schrijf ook niet over originele onderwerpen, het is eigenlijk makkelijker om over gevoelens te schrijven, omdat je die op vele verschillende manier kan om/beschrijven. Tenminste, dat is wat ik vaak doe. Of situaties. Tsja, het is eigenlijk wat je het beste ligt, en ik denk dat je gewoon moet uitproberen!
datum 13-06-09 20:47
reactie 6
Marcoo
Bij mij ook vaak vanuit gevoel. Je moet ook echt een dag hebben om een goed gedicht op papier te krijgen anders lukt het gewoon niet. Het onderwerp moet meestal vanuit inspiratie opkomen borrelen, maar er borrelt niks haha

Weet jij nog iets om over te schrijven?

Groetjes Marco
datum 13-06-09 20:56
reactie 7
Verwijderde gebruiker
Ik weet niet welke dingen je op dit moment bezig houden?

Ik ben op dit moment erg bezig met de verwerking van het verlies van mijn zusje, en met de breuk met mijn ex. Mijn inspiratie is vandaag ook zo ongeveer bodemloos, ben druk aan het schrijven!
datum 13-06-09 21:02
reactie 8
Marcoo
Mij houdt op dit moment niet veel bezig, maar krijg misschien daarom ook wel niks meer op papier. Eigenlijk wil ik nog wat schrijven, maar weet niet waarover

Jij hebt het ook moeilijk wat ik even zo tussen de regels doorlas, vervelend. Sterkte!

Ik ga nu ook weer;
ik lees straks nog wel of er een nieuwe reactie bij is gekomen;

Groetjes Marco
datum 13-06-09 21:20
reactie 9
Verwijderde gebruiker
Oke, ik spreek je dan nog wel.
Ben ondertussen alweer bezig met het volgende gedicht! *lachje*
datum 13-06-09 21:21
reactie 10
Marcoo
ok! Veel succes met schrijven, laat ´m wel lezen als het af is he

Groetjes Marco
datum 13-06-09 21:26
reactie 11
Verwijderde gebruiker
Ik zal hem er vanavond nog opzetten.
datum 13-06-09 22:35
reactie 12
shannen verhagen
heay

ik vind deze gedicht wel mooi maar
ook te simpel blijf maar in het nederlands dichten
ik heb er een stuk of 31 gedichten opstaan en
allemaal goed gekeurd.
ik ga ook van mijn gevoelens uit.
de meeste van mij zijn allemaal
echt gebeurd jammer genoeg.

maar blijf schrijven marco je kunt het
datum 13-06-09 23:12
reactie 13
Marcoo
@ Roos: okee, dan lees ik 'm nog wel Hoe heet het gedicht, want ik zie het nu nog nergens staan?!

@ Shannen: bedankt voor je advies en ik ga daarin mee (ofwel geen of bijna geen gedichten meer in het engels vanaf NU) Jij ook vooral blijven schrijven he!

Groetjes Marco
datum 14-06-09 10:13
reactie 14
Verwijderde gebruiker
Haha, verloren verdriet heet 'ie. Het stelt niet zoveel voor hoor...

Liefs.
Naar boven

1

Reageren op: The worldwide life

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.