Gedichten check: Verlangen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Het wou niet lukken! Ik was van plan echt een héél mooi gedicht te maken, sorry jongens, het komt er nu even niet uit. Edit: Hé, ik zie dat hij er drie keer op staat. *verbazing* -- Ik wou dat je me afwees, Ik wou dat je afrees, Zodat ik naar je kon verlangen. Verlangen naar je kussen op mijn wangen en je wangen op mijn kussen. Dat wou ik. Nu wil ik je laten ontwaken, Opstaan voor het morgenlicht, Ik wil je wakker maken, Je ogen blijven dicht. Ik blijf wachten op de dag na morgen, Want je bent eigenlijk nooit weggeweest. Ik wil dat je me afwijst, Ik wil dat je afreist, Zodat ik nog naar je kan verlangen. Nu is een foto alles wat ik nog heb. |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Ik vind het gedicht zeker niet slecht ofzo, maar heb idd wel betere gedichten van je gelezen. Toch zou ik hem als ik jou was wel posten op deze site! Ga vooral door met schijven, je kan het namelijk zo goed!! Groetjes Marco |
| reactie 2
|
|
|
Ik vind het gedicht eigenlijk bar slecht, maar anders post ik al zo weinig. Wel leuk dat je vind dat ik goed kan schrijven, maar in welke vorm eigenlijk precies? Qua metrum, woordgebruik.. of wat? Liefs. |
| reactie 3
|
|
|
Je schrijft zo knap vanuit je gevoel vind ik. Je verwoordt moeilijke dingen tot iets makkelijks, maar kunt vanuit iets makkelijks ook iets moeilijks opmaken. Dat is bijzonder! Verder heb je mooie rijmwoorden en neem je echt de tijd voor je gedichten. Al het werk dat je erin hebt gestoken, is weer te zien in het resultaat. Je woordkeuze is altijd wel passend in je onderwerpen en je metrum is ook gewoon oke! Wat vind je eigenlijk van mijn gedichten? Tsja gemene vraag he Groetjes! |
| reactie 4
|
|
|
Ah, wat een geweldig leuke reactie. Vind ik echt leuk om te horen! Het is fijn als iemand er zo over denkt, en je moeite opmerkt. Ik kan eigenlijk ook alleen schrijven als ik een bepaald gevoel heb, anders komt het gewoon niet op papier. Mag ik vragen welk gedicht van mij je het mooiste vind? Anyway, bedankt! Ik vind je gedichten over het algemeen genomen erg mooi. Je hebt er een paar tussen zitten die ik echt met rillingen over mijn rug heb gelezen, en je hebt er een paar tussen zitten die me helemaal niets doen. Bij jou gaat het er vooral om over welk onderwerp je schrijft. Oppervlakkige onderwerpen schrijf je ook echt oppervlakkig, gevoeligere onderwerpen doen je denken, lijkt het wel. Die schrijf je dan ook echt gevoelig. Ik hoop dat ik je vraag zo goed heb beantwoord. |
| reactie 5
|
|
|
Jij ook bedankt voor je reactie, leuk Bij jou kan ik eigenlijk geen keuze maken tussen de leukste, ik vind ze allemaal een bijzondere inhoud hebben. Kan daarom geen keuze maken |
| reactie 6
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik vind het een heel mooi gedicht! Zou niet weten wat er niet goed aan is Ik vind die laatste zin een erg goed einde! Liefs, Renée |
| reactie 7
|
|
|
Ahw, wat lief! Maar ik ben nogal perfectionistisch, ik ga hem nog een paar keer overschrijven tot ik tevreden ben! liefs. |
| reactie 8
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Haha ik zeg gewoon mijn mening hoor Oké XX |
| reactie 9
|
|
|
I promise. Liefs, Roos. |