1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Verlangen

1
datum 12-06-09 19:08
startpost
Verwijderde gebruiker
Het wou niet lukken! Ik was van plan echt een héél mooi gedicht te maken, sorry jongens, het komt er nu even niet uit.
Edit: Hé, ik zie dat hij er drie keer op staat. *verbazing*

--

Ik wou dat je me afwees,
Ik wou dat je afrees,
Zodat ik naar je kon verlangen.

Verlangen naar je kussen
op mijn wangen en je wangen
op mijn kussen.

Dat wou ik.

Nu wil ik je laten ontwaken,
Opstaan voor het morgenlicht,
Ik wil je wakker maken,
Je ogen blijven dicht.

Ik blijf wachten op de dag na morgen,
Want je bent eigenlijk nooit weggeweest.

Ik wil dat je me afwijst,
Ik wil dat je afreist,
Zodat ik nog naar je kan verlangen.

Nu is een foto alles wat ik nog heb.
datum 13-06-09 20:36
reactie 1
Marcoo
Ik vind het gedicht zeker niet slecht ofzo, maar heb idd wel betere gedichten van je gelezen. Toch zou ik hem als ik jou was wel posten op deze site!

Ga vooral door met schijven, je kan het namelijk zo goed!!

Groetjes Marco
datum 13-06-09 20:40
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Ik vind het gedicht eigenlijk bar slecht, maar anders post ik al zo weinig.

Wel leuk dat je vind dat ik goed kan schrijven, maar in welke vorm eigenlijk precies? Qua metrum, woordgebruik.. of wat?

Liefs.
datum 13-06-09 20:45
reactie 3
Marcoo
Je schrijft zo knap vanuit je gevoel vind ik. Je verwoordt moeilijke dingen tot iets makkelijks, maar kunt vanuit iets makkelijks ook iets moeilijks opmaken. Dat is bijzonder! Verder heb je mooie rijmwoorden en neem je echt de tijd voor je gedichten. Al het werk dat je erin hebt gestoken, is weer te zien in het resultaat. Je woordkeuze is altijd wel passend in je onderwerpen en je metrum is ook gewoon oke! Gewoon leuk om jouw gedichten te lezen eigenlijk, het trekt me. Echt waar

Wat vind je eigenlijk van mijn gedichten? Tsja gemene vraag he Het liefst zo eerlijk en concreet mogelijk

Groetjes!
datum 13-06-09 20:54
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Ah, wat een geweldig leuke reactie. Vind ik echt leuk om te horen! Het is fijn als iemand er zo over denkt, en je moeite opmerkt. Ik kan eigenlijk ook alleen schrijven als ik een bepaald gevoel heb, anders komt het gewoon niet op papier. Mag ik vragen welk gedicht van mij je het mooiste vind? Anyway, bedankt!

Ik vind je gedichten over het algemeen genomen erg mooi. Je hebt er een paar tussen zitten die ik echt met rillingen over mijn rug heb gelezen, en je hebt er een paar tussen zitten die me helemaal niets doen. Bij jou gaat het er vooral om over welk onderwerp je schrijft. Oppervlakkige onderwerpen schrijf je ook echt oppervlakkig, gevoeligere onderwerpen doen je denken, lijkt het wel. Die schrijf je dan ook echt gevoelig. Ik hoop dat ik je vraag zo goed heb beantwoord.
datum 13-06-09 21:00
reactie 5
Marcoo
Jij ook bedankt voor je reactie, leuk!! Welke gedichten van mij heb je met rillingen gelezen en welke deden je niks weet je dat nog? En welk gedicht van mij vind je eigenlijk het mooiste?

Bij jou kan ik eigenlijk geen keuze maken tussen de leukste, ik vind ze allemaal een bijzondere inhoud hebben. Kan daarom geen keuze maken
datum 13-06-09 21:23
reactie 6
reneeeetje-1995
Ik vind het een heel mooi gedicht!
Zou niet weten wat er niet goed aan is .
Ik vind die laatste zin een erg goed einde!
Liefs,
Renée
datum 13-06-09 21:25
reactie 7
Verwijderde gebruiker
Ahw, wat lief!
Maar ik ben nogal perfectionistisch, ik ga hem nog een paar keer overschrijven tot ik tevreden ben!

liefs.
datum 13-06-09 21:26
reactie 8
reneeeetje-1995
Haha ik zeg gewoon mijn mening hoor .
Oké , wil hem daarna graag nog eens lezen .
XX
datum 13-06-09 21:27
reactie 9
Verwijderde gebruiker
I promise.

Liefs, Roos.
Naar boven

1

Reageren op: Verlangen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.