Gedichten check: Eindelijk
|
startpost
|
|
|---|---|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Eindelijk je lacht weer De eerste keer in al die jaren Eindelijk geen tranen meer Laat het verdriet maar weg varen Lieve schat kijk me aan Op jou gezicht een brede lach Ik zal voor altijd naast je staan Zolang als ik leven mag Katinka deze is voor jou. En ik hoop dat die ooit uit komt. |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Wat lief! Echt super mooi... Ik heb tranen in m'n ogen omdat ik het zooo lief vind. Ik vind het zo ontzettend lief dat zoveel mensen hier een gedichtje voor me maken...jullie weten niet hoeveel dat voor me betekent.. Dank je wel meis!! xx |
| reactie 2
|
|
|
Ik ben blij dat je er blij mee bent Ik heb mijn best gedaan xxx |
| reactie 3
|
|
|
Ja het betekent echt heel veel voor me! En het is te zien dat je je best hebt gedaan! Echt! En ik sta ook naast je als je me nodig hebt okee? xxx |
| reactie 4
|
|
|
Dat weet ik toch xx |
| reactie 5
|
|
|
Dan is t goed. Weet je, ik ben er voor je als je je hart wilt luchten, wilt huilen, lachen, schelden, alles. Maar als je het niet wilt, is het ook goed!! xxx |
| reactie 6
|
|
|
Wat lief van je |
| reactie 7
|
|
|
Ik meen het hoor! Echt, en dat geld voor iedereen hier! Maak er maar gebruik van als je het nodig hebt, en als je het niet wilt doe je er niks mee! xx |
| reactie 8
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay mooi gedich joh dat doet me iets als je voor een andere een moooi gedicht schrijft xxx |
| reactie 9
|
|
|
Dankje shannen xxx |
| reactie 10
|
|
|
Ja mij ook. En al helemaal als dat gedicht speciaal voor mij geschreven wordt. Echt..jullie geven me zoveel kracht ermee, precies wat ik nodig heb! Ik heb er echt bijna geen woorden voor... Liefs<3 |
| reactie 11
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Katinka, Mensen bewonderen jouw doorzettingsvermogen!! De kracht die jou sterk houdt! Daarom schrijven we voor je (ik iig). Jij bent er voor andere, terwijl je het zelf ook moeilijk hebt! Daarom heb ik zoveel bewondering voor je!! Voor altijd!! Xx Anne! Ps.. Ik vind het echt een mooi gedicht hoor, MiekieMouse!! |
| reactie 12
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Wauw mooi gedicht! Erg lief dat je dat voor Katinka schrijft! Veel liefs, Renée. |
| reactie 13
|
|
|
Bedankt voor de reacties |
| Naar boven | |