Gedichten check: Puin Ruimen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Echte puinhoop. In mijn hoofd. Een naar gevoel dat mij bekroop. Helder denken is verdoofd. Ik voel paniek. Mijn ademhalingstechniek! Vergeten. Aangevreten. Mijn rust. Allemaal onbewust. Alsjeblieft, hou toch op. Ik ben allang over mijn top. Gedachtes lijken gegijzeld. En vormen een ketting. Ik word daaronder verbrijzeld. Een soort van afzetting. Mentaal blijf ik kleven. Stilstaan is vooruitgang. Toch voel ik me bang. Maar ik zal me niet zomaar prijsgeven. Ik blijf het nog wel proberen. Tenslotte leer je van opstaan en bezeren! --------------------------------------------------------------- Mening? En weet iemand misschien een leuke passende titel bij dit gedicht?! Groetjes Marco |
| reactie 1
|
|
|
1001gebruiker Berichten: 13 |
Heeyy! Misschien vind je klevende gedachtesprong wel een leuke titel?! |
| reactie 2
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Dit gedicht vind ik echt mooi!! Ik vind jouw gedichten meestal erg moeilijk te begrijpen.. Maar deze is mooi!! Ga zo door!! Xx Anne ps.. uhm.. een titel.. Dat ik altijd al een beetje mijn zwakke kant.. |
| reactie 3
|
|
|
Hee, Nee sorry dat lijkt me niks... Groetjes Marco |
| reactie 4
|
|
|
1001gebruiker Berichten: 13 |
Ok, doesn't matter! Ik weet niks beters jammer genoeg... Schrijf vooral door |
| reactie 5
|
|
|
nog bedankt voor je reactie, Anne! |
| reactie 6
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Marco, super gedicht! Weet je, ik vind dat je op een hele apparte manier schrijft, maar wel super! Echt! En een titel...? Geen idee eigenlijk...Sorry! x |
| reactie 7
|
|
|
Dankje, wat bedoel je trouwens met op een aparte manier schrijven? Kies ik vreemde woorden, bouw ik de zinnen raar op of...???? Groetjes Marco p.s.; je mag best eerlijk zijn, ook als ik vreemd schrijf ofzo. Dat hoor ik ook graag |
| reactie 8
|
|
|
Nou gewoon...ik weet niet precies, ik vind het gewoon anders dan de andere. Maar niet minder ofzo, juist goed! Ik vind het niet vreemd, gewoon anders, maar wel super goed! x |
| reactie 9
|
|
|
okee, geinig Moet er nog iets veranderd worden ofzo vind jij? Iets van woordkeuze, manier van rijmschema etc.! Groetjes Marco |
| reactie 10
|
|
|
Niet echt nee, ik vind em goed zo hoor! Echt! xx |
| reactie 11
|
|
|
Gut, ich danke Ihnen |
| reactie 12
|
|
|
Geen Duits..ben ik niet zo goed in...heb ik een trauma aan zo ongeveer x |
| reactie 13
|
|
|
Haha okee Groetjes Marco |
| reactie 14
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay mooi gedicht joh blijf doorgaan ehm een titel mijn pijnhoop weet ik veel ik weet dat nooit voor andere srry xxx |
| Naar boven | |