Gedichten check: Kwetsbaar
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Ik snap het wel hoor xx |
| reactie 17
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Dit gedicht had ik even nodig ! Je zegt precies hoe ik me voel op dit moment ! Heel mooi geschreven xxx |
| reactie 18
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Okee Katinka, maar niet te veel opkroppen he! |
| reactie 19
|
|
|
@ MiekieMouse: Dan is t goed dat ik het geschreven heb @ Marco: ik weet het. Het gaat nu even niet meer zo goed...ik huil nu wel echt...heel hard.. xx |
| reactie 20
|
|
|
@ Katinka ... dat zou ik op dit moment ook wel willen doen... maar ik kan het niet omdat ik wil dat ze denken dat het goed gaat |
| reactie 21
|
|
|
Ja dat wil ik ook maar het gaat nu echt even niet meer. Maar dat is logisch door wat er net gebeurt is... Huilen is soms goed, echt! xx |
| reactie 22
|
|
|
Wat is er gebeurd dan? |
| reactie 23
|
|
|
Alles wordt verpest door Ana, m'n hele leven. Dansen is altijd iets heel belangrijks voor me geweest, ook al weet niemand dat echt. Maar ik was net dansen, en door Ana, door het weinige eten en alles was ik zo duizelig en vermoeid dat ik niet meer kon dansen. Het ging echt niet. Ik stond helemaal te trillen en echt alles draaide om me heen...Ik voelde mezelf echt de afgrond in vallen zeg maar. Klinkt overdreven maar het is wel zo. Ik voelde echt de energie uit mijn lichaam stromen en Ana erin... |
| reactie 24
|
|
|
Ja ik snap je... nou ja voor zo ver ik het kan begrijpen dan hea aangezien ik niet weet hoe het is om met ana te leven ... sterkte (K) |
| reactie 25
|
|
|
Nee en wees blij. Echt.. mijn hele leven voelt zo kut nu.. Dank je! x |
| reactie 26
|
|
|
Jaa dat snap ik |