Gedichten check: relatie doet pijn.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
je bent meschien uit het oog, maar niet uit mijn hart. elke dag denk ik aan jou jij hield van mij en ik van jou. we waren samen ook elke dag blij. Totdat jij mij uitscholt voor trut en bitch ik dacht en nu heb ik het mis! ik verliet jou en jij mij ik was echt niet blij omdat ik niet meet bij je kon zijn. jij vond het niet erg jij was blij omdat we niet meer samen konden zijn jij dacht het is goed zo het is voor bij. maar ik wou jou niet meer kwijt maar je verliet me en ik stond daar alleen met niemand om me heen. weet je ik hield van jou en jij van mij samen waren we altijd blij. dat is nu verleden tijd ik heb veel spijt gehad maar ook weer niet. weet je jij verliet me maar ik jou niet. wij waren samen en ik geniet maar nu niet meer want jij bent er niet meer jij bent niet meer bij mij niet mee in mijn buurt of om me heen ik mis je elke seconden als ik aan jou denk. jij was mijn enige geschenk die ik kreeg voor valentijn en jij uiteindelijk niet meer bij me kon zijn nu wij zolang samen waren maar ja dat is nu verleden tijd ik zat eens te denken en ik kwam op het antwoord ja ja ik moest veder gaan met me leven en onze relatie vergeten en niet meer aan terug denken want dat doet veel pijn omdat ik niet meer bij jou kan zijn! het is nu goed zo we zijn vrienden en dat verdienen we. naar al die dingen die we samen hebben meegemaakt. mening greetz shannen |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi geschreven! Ik vind sowieso dat je mooi schrijft! xx |
| reactie 2
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Mooi gedicht maar je moet iets meer op je spelling gaan letten meschien = misschien meet = meer En misschien kan je je spaties wat anders doen... dat leest prettiger xxx |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Ik vind het eerlijk gezegd goed vanuit je gevoel verwoordt, maar ik vind het wat te lang. Das heel persoonlijk, kan bij een ander wel volledig verschillen MiekieMouse, volgens mij doet shannen dat ook bewust met die spaties. Namelijk zodat het juist op een andere manier leesbaar wordt, klopt dat Shannen? (kan ik ook mis hebben); Groetjes Marco p.s.; Je doet het echt goed hoor |
| reactie 4
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay bedankt voor jullie reactie en vanwege me spelling komt omdat ik te snel typ en dan gaat het niet altijd goed, ja die spaties doe ik bewust zoals marco al zei maar het is zeker lang maar ik wou eens een lange schrijven hahaha |
| Naar boven | |