Gedichten check: Geschreeuw
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik hoor geschreeuw van links en van rechts. Ik zie niets meer want mijn ogen zijn gesloten. Ik hoor een klap tegen iemands gezicht. Ik voel niets meer want ik zit verstopt. Ik hoor kapot glas en bloed op de vloer Ik denk niets meer op een vreselijke herinnering na... x. Mening?? x.Renée |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Wow zo heftig !!! Wel heel goed! xxx |
| reactie 2
|
|
|
heeeyy bedankt vor je reactiie xxxxx |
| reactie 3
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ja heel heftig maar superknap beschreven! Echt! xx |
| reactie 4
|
|
|
Bedankt ^^. Het is niet echt gebeurt hoor & bedankt dat je vindt dat k mooi schrijf! Jij schrijft ook erg goed! xx |
| reactie 5
|
|
|
Gelukkig maar! Dat zou niet zo best zijn an... You're welcome En jij ook bedankt! Ik doe mn best om mooie gedichten te maken xxx |
| reactie 6
|
|
|
Bij mij zijn de meesten ook echt gebeurt, maar deze dan niet gelukkig niet Ik had in het forum inderdaad al wat gesprekken van je gelezen, met onder andere Marco.. Sterkte met alles! xx |
| reactie 7
|
|
|
Okee...nou, gelukkig dit niet! Dat zou echt niet best zijn. Haha ja Dank jee! Xxx |
| reactie 8
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Het rene Ik ben blij om te lezen dat deze niet echt gebeurd is want daar zat ik net over na te denken ... aangezien jij ooit gezegt heb dat alles waar gebeurd is xxx |
| reactie 9
|
|
|
Hoii, nee hoor deze is niet echt gebeurd de meesten wel, want ik schrijf eigenlijk alleen maar gedichten als me iets dwars zit ofzo.. maar dit was gewoon een ideetje xx |
| reactie 10
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee, Gaaf gedicht vooral als het niet eens echt is gebeurd. Dan kan je je echt knap inleven in anderen. Althans sowieso in bepaalde situaties, das een gave! Er zit wel een foutje in volgens mij: bloed hoor je toch niet vallen op de grond? Of het moet eruit stromen Nogmaals good work! Groetjes Marco |
| reactie 11
|
|
|
Bedankt Marco haha, dat klopt, maar ik vind dat in een gedicht niet alles letterlijk hoeft te kloppen... "xxx,, Renée. |
| Naar boven | |