Gedichten check: Dubbele gedachtes
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Echte vriendschap Is iets dat je niet zomaar op zou geven Maar tussen ons was het anders Je maakte een puinhoop van m’n leven Ik zal je nooit vergeten Ondanks dat je me hebt gebeten Gebeten in m’n leven Als je spijt hebt van wat je deed Soms hadden we veel lol Ik herinner me je lach Vanaf de allereerste dag We waren onafscheidelijk Je beloofde me heel trouw Ik gaf heel veel om jou En nu stiekem nog steeds Toch ontspoorde je m’n leven Je verbrak onze vriendschap Dat deed me heel veel pijn Helaas voor ons beiden Kan het niet anders zijn Ik gaf ons nog een kans Maar je wilde het niet meer Nu zie ik je kapot gaan Door je nieuwe vrienden Net als wat de deed bij mij Ik wil je heus wel helpen Niemand wens je dit Ik zal er altijd voor je zijn Waar je ook mee zit Maar mij hulp, je wil het niet Je vind jezelf te stoer Maar als je zo nog doorgaat Dan eindig je als hoer Rokend en blowend Maak jij jezelf kapot Steeds die vinger in je keel Voel je je niet rot Ik heb nu echte vrienden Waar ik wel op kan bouwen Vriendinnen, die ik wel kan vertrouwen Je bent een deel van mij Ik zal altijd van je blijven houden, Wat je ook zult doen Maar voor nu zeg ik vaarwel Ik zal je missen, dikke zoen __________________________________ Lang gedicht, over mijn leven Misschien is het een beetje verwarrend.. |
| reactie 1
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
het is erg pijnlijk om je vriendin kapot te zien gaan terwijl je zelf niks kan doen ik heb zelf ook een vriendin verloren ik kon niks doen en uiteindelijk heb ik haar voorgoed verloren ik weet hoe je je voelt anne kus A |
| reactie 2
|
|
|
Jaa, het is erg verwarrend, ze was eigelijk gewoon een slechte vriendin.. ik deed verkeerde dingen door haar. Eigelijk wil ik haar nooit meer zien, maar ik weet dat er achter die grote mond mond een huilend meisje zit in haar hart! Daarom dubbele gedachtes.. Xx |
| reactie 3
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi meiske! Het is hard he? Maar het komt goed hoor! Liefs en ik ben er voor je, op mij kan je bouwen, dat weet je he? Xx liefs<3 |
| reactie 4
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay wat erg je kunt ook op mij vertrouwen ik ken me erzelf ook erin ik heb het ook meegemaakt egt niet leuk ej sterkte meissssss xxx<3 mij |
| reactie 5
|
|
|
Jaa, ik weet het kantink!! Shannen, Dankje, en bedankt voor je reactie!! Xx |
| reactie 6
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Soepel verloop in het gedicht en is erg duidelijk! Niet verwarrend ofzo dus Grt Marco p.s.; Kantika is Katinka |
| reactie 7
|
|
|
Dankjee Marco! Maar wa bedoel je met katinka is katinka...had geschreven.?? Xx |
| reactie 8
|
|
|
Alsjeblieft! =) Bij sommige berichten schreef je in plaats van Katinka, Kantinka. Dat bedoelde ik te zeggen. Je had dit namelijk al bij meerdere berichten geschreven, dus vandaar. Maar het kan ook een typfoutje zijn dat weet ik dus niet... Groetjes Marco |
| reactie 9
|
|
|
Ow..Deed ik dat? Dyslexie.. Maar jaa.. |
| reactie 10
|
|
|
Het is niet als een aanval bedoeld hoor, meer als steuntje. Hoop dat je het zo ook hebt opgevat Groetjes Marco |
| reactie 11
|
|
|
Oke Maar ik zal er op letten! Xx |
| Naar boven | |