1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: toekennen sterren

1
datum 09-06-09 15:47
startpost
droomster
Beste Admin ik heb een vraagje,zouden jullie
als ik op mijn site ben niet alleen de hoeveel keer bekeken maar ook het aantal keren toegekende sterren willen terug brengen!Voorheen is dit altijd geweest,nu ineens niet meer.Fijn voor jezelf te zien hoeveel mensen ook bewust op je gedicht stemmen en niet alleen hoevaak hij bekeken is.Bij voorbaat hartelijk dank!
vriendelijke groetjes doomster
datum 09-06-09 17:03
reactie 1
besto
Heb het bij www.1001gedichten.nl/leden_stats/ weer toegevoegd.

Denk dat het dan voldoende is. Ook heb ik bij een gedicht het aantal stemmen weergegeven, zodat je dit altijd kunt zien.
datum 09-06-09 18:19
reactie 2
droomster
Fijn admin bedankt voor snelle reactie!
vriendelijke groet loes schaap.
datum 13-09-09 13:07
reactie 3
triestesse
Hoe kan men iemand een ster toekennen? Ik ben daarvan niet op de hoogte kan iemand me dat laten weten? Dank u. Triestesse
datum 14-09-09 12:08
reactie 4
besto
Bij een gedicht aan de rechterkant zie je de sterren staan, daar kun je met je muis overheen bewegen en vervolgens het aantal sterren dat je wilt geven aanklikken.
datum 26-09-09 15:13
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Ben nog niet zo lang hier bij jullie maar ik heb gemerkt dat mijn bezoek aan eigen gedichten mee geteld wordt in het totaal aantal keer bekeken.
Ik ga me daardoor bijna schuldig voelen als ik wil zien of er reactie's binnen zijn gekomen.
Ook heb ik gemerkt dat men zichzelf sterren kan toe bedelen.
Is het mogelijk dit aan te passen??...........
AANPASSING
Ik denk dat ik als beginneling een foutje heb gemaakt door hier een vraag te stellen.
Waarschijnlijk moet ik een nieuwe topic aanmaken.
Sorry voor de overlast.
Met groetjes, Adrie van Sandwijk.
Naar boven

1

Reageren op: toekennen sterren

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.