Gedichten check: Speciaal voor jou!
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Je zinsopbouw en je woordkeuze is een beetje vreemd bij je vorige bericht. Kan je die nog een keertje typen op een duidelijkere manier |
| reactie 17
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Oh ja sorry, ik ben er niet helemaal bij vandaag... Ik bedoelde: Ik heb de site van die uitgever echt 3 keer doorgelezen vandaag voor alle informatie. En bij de vragen die je moet beantwoorden als je je "boek" opstuurt, stond of het ergens anders op internet stond. Dus ik denk dat ze dat niet zo heel fijn vinden... Je mag het wel lezen maar niet via hier snappie? xx |
| reactie 18
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Haha.. echt grappig!! alleen maar marco-katinka-marco-anne-katinka-marco-katinka-marc0-katinka-anne-enz.. |
| reactie 19
|
|
|
Okee, je mag het ook sturen als je wilt. Of heb je m'n mailadres alweer verwijderd |
| reactie 20
|
|
|
@ Anne: Ja klopt:p Zo gaat het wel vaker hier:p Die heb ik nog wel geloof ik. Ik mail et wel. Maar niet verder laten lezen oke? En verwacht er echt niet teveel van hoor, het is allemaal nog klad! x |
| reactie 21
|
|
|
Ik beloof je dat niemand het verder zal lezen! Ik verwijder het gelijk nadat ik het gelezen heb Groetjes Marco p.s.; ik stuur wel een reactie terug per mail En daarna ga ik ook weer van dit forum af |
| reactie 22
|
|
|
Hoeft niet hoor!! Ik lees lekker mee |
| reactie 23
|
|
|
Ik heb 'm gelezen + dingen erbij gezet. Ik stuur 'm je nu retour, Katinka Groetjes Marco p.s.; misschien tot morgen op 't forum! |
| reactie 24
|
|
|
Prima. Maar het was nog maar klad hoor... x |
| reactie 25
|
|
|
Okee, stuur maar even terug wat je ervan vind wat ik erbij heb gezet. Ben benieuwd! Ik kijk om 21.45 uur nog wel ff in de mail. Groetjes Marco |
| reactie 26
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
wel grappig bij elk gedicht waar ik meestal op kijk hebben jullie altijd hele gesprekken egt geinig. |
| reactie 27
|
|
|
Jaa.. ik snap het ook niet helemaal.. maar wel gezellig |
| reactie 28
|
|
|
Ach dat is iets tussen Marco en mij:p He Marco? Nee grapje hoor, jullie mogen gewoon meepraten Maar Marco weet al dat ik aan een boek bezig ben:p. xx |
| reactie 29
|
|
|
En ik ook toch Xx |
| reactie 30
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ik weet het ook ors maar hebben jullie geen msn dan??? ik vind het wel leuk om mee te lezen or dus wij weten ook vil van jullie |
| Naar boven | |