Huiskamer: GEDICHTENPIKKER
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Hoi Admin, Terry Ruys heeft 4 gedichten van mij gekopieerd en op zijn eigen site geplaatst! :S. - "niet meer" die staat bij mij onder de naam "het mes" - "de telefoon" - "laatjes in mijn hoofd" - "Het is ook nooit goed" bij mij onder de titel "Nooit is het goed" Ik hoop dat er hier wat aan word gedaan want dat iemand zomaar mijn gedichten pikt en er bij zet dat hij het zelf heeft geschreven vind ik toch wel heel zielliG!! XXReneeeetje-1995. |
| reactie 1
|
|
|
Marcellaa Berichten: 3 |
inderdaad, go reneetje Mijn account is gehacked door mijn pa, marcie94 dus vanaf nu zit ik op deze |
| reactie 2
|
|
|
Admin Berichten: 87 |
Renee, Verwijderd, neem in het vervolg contact met ons op i.p.v het forum |
| reactie 3
|
|
|
Okée, bedanktt, zal ik in het vervolg doen xx |
| reactie 4
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
He wat vervelend nouja zie het van de positieve kant Renee hij heeft jou gedichten natuurlijk niet gepikt omdat hij ze zo slecht vond waarschijnlijk vond hij ze gewoon erg goed maar dat hij hij natuurlijk ook gewoon tegen je kunnen zeggen hij had ze niet hoeven pikken |
| reactie 5
|
|
|
de kim Berichten: 23 |
ja ashley heeft wel gelijk. hij vind je gedichten dus mooi! .K. |
| reactie 6
|
|
|
Haha ja dat klopt Precies wat je zegt. Vind het alleen vervelend dat iemand anders dan met de eer gaat lopen strijken, terwijl Ãk het gemaakt heb.. xx |
| reactie 7
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
Ja daar geef ik je helemaal gelijk in ! |
| reactie 8
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ik vind het ook gemeen zeg dat hoeft nou ook weer niet vraag het dan gewoon aan die persoon zelf ja tog? nou ja het zal wel goed komen hoop ik |
| reactie 9
|
|
|
stefanmathe Berichten: 18 |
Dit soort mensen bestaan gewoon. Is heel normaal, alleen jammer dat het jou moet gebeuren. Sommige mensen zitten met een bepaald verwachtingspatroon die anderen van ze hebben, dan beperken ze zich soms tot de makkelijk weg om aan deze verwachtingen te voldoen. Van hem word er misschien wel verwacht dat hij mooie gedichten schrijft, en lukt het hem even niet, is een kopietje zo gemaakt... Heb ik al gezegd dat ik baal van mijn slechtfuntionerende toetsenbord? |
| reactie 10
|
|
|
xBreakdown Berichten: 9 |
Ik snap je probleem, heb ik ook gehad, op een andere site, zo zielig gewoon, maarja dan weet je wel wanneer iemand je gedichten mooi vind! |
| Naar boven | |