Gedichten check: Vlinder
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Was ik maar als een vlinder, Zo mooi, Zo vrij. Kon ik maar wat een vlinder kan, Zo mooi, Zo vrij. Heerlijk vliegen, Lekker weg. Naar mijn eigen dromenland, Samen met jou. En dan samen zijn, Gelukkig, blij, En dat voor altijd… |
| reactie 1
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
zeker mooi meis! Ben er voor je(K) |
| reactie 2
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Deze had ik nog niet gelezen, maar is ook absoluut niet sleht. Ik vind de laatste alinea nog het mooiste Groetjes Marco |
| reactie 3
|
|
|
Dank je!! Ik vind hem echt niet een van de betere maja, meningen verschillen xx |
| reactie 4
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Ik vind je andere ook beter, maar die laatste alinea springt eruit voor mij |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik vind hem lief! Liefs |
| reactie 6
|
|
|
@ Marco: Ja..naja, iig fijn dat je er iets goed aan vind @ Roos: Dank je wel! xx |
| reactie 7
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Ahh.. Ik wil ook een vlindertjee zijn O Lekker fladderen zonder zorgen!! |
| reactie 8
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Ahhh zooo lief Maar waarom blijft puin ruimen boven aan het forum staan? xxx MiekieMOuse |
| reactie 9
|
|
|
dank je! ik wil nog steeds een vlinder zijn soms.. en weet ik niet, ik vroeg het me ook al af... x |
| reactie 10
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay mniekie mouse wil je tog maar lit blijven van de site? een heel leuke gedicht als je het zo beschrijft wil ik ook wel een vlinder wezen |
| reactie 11
|
|
|
Ik blijf op de site om ander mans gedichten te lezen en er op te reageren maar ik schrijf zelf niet meer |
| reactie 12
|
|
|
@ Shannen: dank je! @ MiekieMouse: Gezellig, maar wel jammer dat je gestopt bent met schrijven. Maar wel leuk dat je nog reageert!! x |
| reactie 13
|
|
|
Mijn dichters inkt is op @ Katinka Waarom wil je eigenlijk een vlinder zijn? |
| reactie 14
|
|
|
Okee...jammer..Maar moet je zelf weten Ik wil lekker vrij kunnen zijn, kunnen doen wat ik wil, gewoon kunnen vliegen waar ik heen wil. Net zo mooi en lief als een vlinder... xx |
| reactie 15
|
|
|
Aha oke ... ja dat snap ik wel... lijkt mij ook heerlijk |
| Naar boven | |