Vragen over de site: Afgekeurd: Overige reden
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Pinkeltje Berichten: 2 |
Mijn gedicht is afgekeurd. Bij de reden waarom het is afgekeurd staat: overige reden. Hoe weet ik nou wat ik kan doen om het gedicht zodanig aan te passen dat het toch geplaatst kan worden? Ik dacht dat het misschien met de tags te maken had, die waren gescheiden door punten i.p.v. komma's dus heb ik dat verandert maar ik weet dus niet of dat echt het probleem was. Ik heb hem nu opnieuw aangemeld om te laten keuren... |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
En is ie nu wel goedgekeurd?? |
| reactie 2
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Meestal keuren we gedichten niet af om de tags, stuur het gedicht eens door, dan zal ik kijken waarom hij afgekeurd zou zijn. Edit: Ging het om deze? www.1001gedichten.nl/gedichten/13491/hoo0/ Dan is het denk ik de titel die nietszeggend is, al is hij wel goedgekeurd nu. |
| reactie 3
|
|
|
Eendje Berichten: 187 |
ik heb ook een gedicht dat afgekuert is en die reden is een spelfout. maar is heb dat fout verbeterd maar mijn gedicht is nog altijd afgekeurt. Gij jij mijn gedichten nu wel willen goed keuren?want ik heb het verberterd. alvast bedankt. xx |
| reactie 4
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
meschien staan er nog meer spelfouten in, of heeft het met de komma's te maken want ik had ook een paar spelfouten en komma's en toen werd hij wel goedgekeurd weet niet of het daar aan licht xxx |
| reactie 5
|
|
|
Eendje Berichten: 187 |
ik zal nog is goed kijken of er nog geen fouten in staan. xx |
| reactie 6
|
|
|
In de vakantieperiode kan het gebeuren dat het een dagje langer duurt voordat gedichten worden gekeurd. Heb ze weer allemaal gekeurd, en wéér waren er ontzettend veel gedichten met spelfouten erin! (Niet speciaal die van jou Elise) |
| reactie 7
|
|
|
ehm ik wacht al 2 dagen op mijn gedichten en er word helemaal niks gekeurd, wilt u zo snel mogelijk kijken? gr shannen |
| reactie 8
|
|
|
Shannen ik ga er vanuit dat ook jullie wel eens op vakantie gaan? |
| reactie 9
|
|
|
hahaha, ja sorry sorry, Maar meestal is hij binnen de dag gekeurt, Dus vandaar, nogmaals sorry groetjes shannen |
| reactie 10
|
|
|
manuela22 Berichten: 1 |
hey hey!! ik heb een vraagje.... wat is de normaale keurings tijd??? was ik even nieuwschierig naar... groetjes manuela |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Als het rustig is meestal een dag, anders een dag of twee, drie. |
| reactie 12
|
|
|
ezzie16 Berichten: 2 |
ik heb eer gister een gedicht geplaatst maar hij is nog steeds niet gekeurd hoelang kan dat duren?? want ik ben van plan om nog meer gedichten erop te zetten dus... groetjes esther (17) |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Gewoon alles insturen, het wordt vanzelf gekeurd. Het is vakantie, dus het kan dat het nu ietsje langer duurt. |
| reactie 14
|
|
|
ezzie16 Berichten: 2 |
okey dankje ik ga mijn best doen ik heb hele mooie gedichten die ik er op heb gezet is voor mijn opa die overleden is duss |
| reactie 15
|
|
|
heay, Ezzie16 dat heb ik ook voor me opa en me broer gedaan dat zijn zeker idd mooie gedichten, liefzzzzzzzz |
| Naar boven | |