Gedichten check: Hoelang nog?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Een stil, verlegen meisje, Daar ziet men mij voor aan. Maan in m’n hoofd één grote chaos, Waar zal ik morgen staan? Zal ik hier nog zijn? Of heb ik hen verlaten? Ze zullen het niet weten, Niemand houdt me in de gaten. Ik probeer te overleven, Hoe moeilijk het ook is, Toch blijf ik het onthouden Het gaat een keertje mis! Zo leek ’t een mooie dag. Maar ja, dat was maar schijn. Want wat begon met iets moois, Dat eindigde in pijn. Dus pakte ik het mes. Ik was al zo verward. Bloed mengde zich met tranen, Voor m’n ogen werd het zwart. Nee dit is nog niet gebeurd. Maar het blijft een groot gevecht. Het zal niet lang meer duren, En dan, dan is dit echt… Xx |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Echt een heel mooi gedicht! Ik kreeg er kippenvel van Ga zoo door xxx |
| reactie 2
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Super knap geschreven, ik kreeg tranen in mijn ogen... x |
| reactie 3
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Geweldig mooi Gaat het over jezelf...? |
| reactie 4
|
|
|
Dankje allemaal! @Ichigo, Jaa, een beetje wel..Ik schreef het 's avonds in bed toen ik niet kon slapen, omdat ik steeds allemaal gedachtens in m'n hoofd rondspoken! |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
heel herkenbaar anne-x loop met hetzelfde probleem rond. sterkte meid. je tijd komt wel.. het duurt lang, weet ik. voor mij ook maari k heb er vertrouwen in.. als je hulp nodig hebt ermee.. je kunt me altijd mailen: [email protected] x |
| reactie 6
|
|
|
Dankje! Samen Sterk!! |
| Naar boven | |