1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: A choice

1
datum 01-06-09 20:42
startpost
katink
Some people say to me:
“You are ugly,
You are fat.”
Some people say to me:
“You are lovely,
You are so beautiful.”
Some people say to me:
“Why?
Why have you chosen for Ana?”
But I didn’t.
It’s not a choice.
It’s never been a choice...
datum 01-06-09 20:45
reactie 1
Marcoo
Alweer veel gevoel, maar ik vind 'm eerlijk gezegd niet zo mensentrekkend als je andere gedichten Moet natuurlijk wel eerlijk zijn

Toch doorgaan met schrijven, je bent je goed aan 't ontwikkelen! =)
datum 01-06-09 20:47
reactie 2
katink
Ja tuurlijk moet je eerlijk zijn, dat waardeer ik ook!

Weet je, die andere gedichten heb ik echt als gedicht geschreven, dit niet. Dit omdat ik voor de zoveelste keer comentaar kreeg. Dus daarom is ie wat minder, snappie?

Haha is goed, ik ga lekker door
x
datum 01-06-09 20:49
reactie 3
Marcoo
Mooi dat je het zo positief oppikt, goed van je! Hij is wat minder, maar slecht zeker niet maar dat heb je me ook nooit horen zeggen natuurlijk.

Groetjes!
datum 01-06-09 20:51
reactie 4
katink
Nee klopt.
Bij mij is iets nooit goed genoeg, ivm m'n perfectionisme, dus dit ook niet. Maar ik weet dat dit minder is dan m'n andere, maar ik wilde het toch even plaatsen...

xx
datum 01-06-09 20:55
reactie 5
Marcoo
Goed dat je het dan toch plaatst, ook al staat het je een beetje tegen i.v.m. je perfectionisme! Merk je ook dat je zo goed bezig bent?!

Goed van je echt waar,
Groetjes Marco
datum 01-06-09 20:56
reactie 6
MiekieMouse
Deze vind ik wel echt vet goed :$
( zo zie je maar smaken verschillen)
Maar ik wil je even zeggen... het gaat er niet om wat mensen van je vinden,denken of zeggen. Het gaat er om wat jij vind en wat jij denkt
dus laat je niet te veel mee slepen met de mening van andere want in dit geval gaat het om JOU
datum 01-06-09 20:57
reactie 7
Marcoo
Die smaak verschilt niet (je eindzinnen MiekieMouse), daar wandel ik in mee haha!
datum 01-06-09 20:59
reactie 8
MiekieMouse
Haha wat zijn we het toch weer lekker met elkaar eens
datum 01-06-09 20:59
reactie 9
katink
Tnx, jullie zijn lief.

Ik hecht me altijd heel erg aan wat andere van me vinden, nu ook, terwijl ik het toch voor mezelf schrijf. Maargoed.

x
datum 01-06-09 21:01
reactie 10
Marcoo
Ik ga ook weer; ik spreek jullie nog wel.

Allemaal een prettige dag morgen!
Groetjes Marco
datum 03-06-09 16:43
reactie 11
Verwijderde gebruiker
Mwoah, ik vind dit ook niet een van je mooiste gedichten. Wederom omdat ik niet van engelse gedichten hou. Het klopt ook niet helemaal, her en der zitten wat foutjes. Als ik jou was zou ik hem naar het nederlands vertalen, en verder doorwerken. Over schrijven, dingen toevoegen, dingen schrappen. Weer over schrijven, verbeteren, etc etc. Dan ben je maar een poosje bezig, maar dan komt het er stukken beter uit te zien!

Liefs.

Ps: dit is geen kritiek, dit is een tipje.
datum 03-06-09 18:15
reactie 12
ashley
ik vind hem eigenlijk wel mooi :$
datum 03-06-09 19:45
reactie 13
katink
@ Roos: Ik vat dit ook helemaal niet op als kritiek, ik ben blij dat je eerlijk bent en me tips geeft!
Wat voor fouten zitten erin? Ik ben niet zo super goed in engels dus...ik zal je tip opvolgen, maar ben nu met een ander gedicht bezig dus dat maak ik eerst af...Liefs!

@ Ashley: Tnx! altijd leuk om te horen.!

xx
datum 03-06-09 21:46
reactie 14
Marcoo
Roos: welke fouten zitten er volgens jou allemaal in dan? Ben benieuwd of je veel kan ontdekken!

Misschien eens een keer een vervoeging, maar die ontdek ik zo ook niet

Groet Marco
Naar boven

1

Reageren op: A choice

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.