Huiskamer: Poll!
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay egt vet gaaf man ik wil hem ok overnemen als dat mag |
| reactie 17
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Natuurlijk! Ga je gang Groetjes Marco |
| reactie 18
|
|
|
bedankt hij is echt mooi ik vind hem super gaaf vind ik egt tof dat je die erop heb gezet xxx |
| reactie 19
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
R= je bent verwend E= je bent goed op de dansvloer N= je ziet er bloedmooi uit E= je bent goed op de dansvloer E= je bent goed op de dansvloer haha ik vind het echt niet kloppen eerlijk gezegd Volgens mij ben ik niet verwend hoor Ik zit wel op dansen, maar zo fantastisch ben ik niet dat het 3x in me naam staat XD En mooi ben ik al helemaal niet haha Wel leuk gedaan. xx |
| reactie 20
|
|
|
Shannon14 Berichten: 3 |
S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden H= je bent onzeker A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit N= je ziet er bloedmooi uit O= je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag N= je ziet er bloedmooi uit Het meeste klopt xx |
| reactie 21
|
|
|
hahahah wat leuk ik heb ongeveer dezelfde naam en bij mij zeiden ze ook dat alles klopte maar ik twijfel er ook aan hoor hahahah xxx shannen |
| reactie 22
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejj G= je bent een doorzetter E=je bent goed op de dansvloer R=je bent verwend L=je ben betrouwbaar I=je bent wel een tikkeltje gek N=je ziet er bloedmooi uit E=je bent goed op de dansvloer is echt leuk! het klopt niet helemaal! maar ja! kheb um ook ff gekopierd! (as je dat goed vint??) Grjs Gerline |
| reactie 23
|
|
|
Bloed-Lynx Berichten: 16 |
B= je bent mooi (ja) L= je ben betrouwbaar (ja) O= je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag (ja) E= je bent goed op de dansvloer (zeggen ze :']) D= je bent beleefd (als dat inhoud dat ik met twee woorden spreek, ja. Maar ik zie ouderen niet als mijn meerdere ofzo...) L= je ben betrouwbaar (ja) Y= je kan goed roddelen (ik roddel niet...) N= je ziet er bloedmooi uit (ja) X= je bent nieuwsgierig (ja) --- T= je weet mensen altijd te vertellen wat ze willen horen (eerlijk tot op het bot/nee dus...) I= je bent wel een tikkeltje gek (ja) E= je bent goed op de dansvloer (dat zeggen ze :']) S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden (dat zeggen ze :']) |
| reactie 24
|
|
|
marisje96 Berichten: 32 |
M= je bent verlegen a = je bent lief R= je bent verwend I= je bent wel een tikkeltje gek s = Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden K= je bent erg goed in dichten a = je bent lief |
| reactie 25
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
m= je bent verlegen a = je bent lief T= je weet mensen altijd te vertellen wat ze willen horen T= je weet mensen altijd te vertellen wat ze willen horen H= je bent onzeker I= je bent wel een tikkeltje gek J= je bent egoistische S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden Uiteraard neem ik het met een korreltje zou, mijn naam betekend geschenk van de heer, google maar eens. |
| reactie 26
|
|
|
Joos11 Berichten: 13 |
J= je bent egoïstisch o= je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag s= het is niet moeilijk om verliefd op je te worden e= je bent goed op de dansvloer p= Je bent altijd klaar voor actie h= je bent onzeker i= Je bent wel een tikkeltje gek n= je ziet er bloedmooi uit e= je bent goed op de dansvloer Laat ik hopen dat de eerste niet waar is Volgens mij klopt die wel altijd leuk! Altijd handig! Ja best wel! Ik ben alles behalve onzeker Soms wel Dat vind ik wel leuk! Altijd handig! |
| reactie 27
|
|
|
mimi-rotuka Berichten: 21 |
A= je bent lief S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te H= je bent onzeker L= je ben betrouwbaar E= je bent goed op de dansvloer Y= je kan goed roddelen A: klopt misschien wel weet ik niet hoor S: naja dat is de mening van anderen H:dat zeker vaak als er iets nieuws komt L:ook zeker als iemand me iets toevertrouwd komt het meteen in me lichaam en er niet meer uit tot het mag E:no ik dans nooit (ook nooit echt geoefend of gehoord van anderen) Y= oei volgens mij klopt merendeel niet roddelen haat ik als ze dat konden verbieden ik sta achter die mensen^^ leuk met al die letters |
| reactie 28
|
|
|
Slaapkop Berichten: 3 |
I= je bent wel een tikkeltje gek R= je bent verwend M= je bent verlegen A= je bent lief Hmm. Alleen de I en A kloppen. De M een beetje. |
| reactie 29
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
L = je bent betrouwbaar I = je bent wel een tikkeltje gek N = je ziet er bloedmooi uit.. D = je bent beleefd A= je bent lief.. nou dat bloedmooie slaat echt nergens op.. verder kloopt het wel ongeveer.. ik ben lief/aardig tegen mensen die dat ook tegen mij doen |
| reactie 30
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 5 |
A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit N= je ziet er bloedmooi uit E= je bent goed op de dansvloer F= bij de meeste mensen val je erg in de smaak L= je bent betrouwbaar E= je bent goed op de dansvloer U= je staat graag in het middelpunt van de belangstelling R= je bent verwend Haha leuk! |
| Naar boven | |