Gedichten check: Sterven voor jou...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Ik denk dat iedereen dit op z'n eigen manier in kan vullen, bij mij gaat het over Ana. Ana, Nu leef ik met jou, Dag en nacht, Altijd. Nu leef ik voor jou, Dag en nacht, Altijd. Dit voelt voor eeuwig, Voor altijd. Maar zo zal het niet zijn. Straks ben ik je kwijt. Jij denkt dat ik zal sterven Door jou. Maar ik sterf niet, Niet voor jou. x |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Gevoelsmatig zeker een 10! Goed gedaan, joh |
| reactie 2
|
|
|
Dank je Ik heb er erg m'n best op gedaan... x |
| reactie 3
|
|
|
Dat is ook zeker te zien. Het trekt (mijn mening) mensen aan om het te gaan lezen! =) p.s.; heb net een poll opgestart in de huiskamer op deze site. Misschien wel leuk om even in te vullen? |
| reactie 4
|
|
|
Dank je Ik zal eens ff kijken:p. x |
| reactie 5
|
|
|
In dat geval reageer ik gewoon nog een keer, haha |
| reactie 6
|
|
|
Haha dank je Ik zal zo nog een gedichtje plaatsen, heb ik ook vandaag geschrevn.. ben benieuwd wat je daar van vind:$,, xx |
| reactie 7
|
|
|
JA doe maar, ben benieuwd! |
| reactie 8
|
|
|
Haha hij staat erop ik ben ook benieuwd wat andere mensen ervan vinden;$ Zeg maar eerlijk, dat waardeer ik het meest! x |
| reactie 9
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Nja weet je , het is moeilijk oordelen omdat ik me er niet in kan verplaatsen. het is niet een gevoel dat ik ken ... maar ik vind je eind zinnen wel echt vet goed maar ik sterf niet ... niet voor jou |
| reactie 10
|
|
|
Dank je! maar een je kunt een mening hebben over iets terwijl je je er niet in kan verplaatsen. Niet dat je een mening moet geven ofzo hoor, maar het is wel zo. Maar toch bedankt x |
| reactie 11
|
|
|
MiekieMouse & Katinka, ik vond het leuk zo even wat te praten. Maar ik ga nu ook weer; Spreek jullie nog wel (over de gedichten); Groetjes Marco |
| reactie 12
|
|
|
Is goed, ik vond het ook gezellig weer even. En zo is het prima toch, op zo'n manier? Ik ga zo ook x |
| reactie 13
|
|
|
Ja, zo vind ik het niet te gevoelsmatig maar ook niet te oppervlakkig. Gewoon goed, houden we er zo in! haha! Doegg |
| reactie 14
|
|
|
Ja prima Fijne dag morgen! x |
| reactie 15
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
de laaste zinnen zijn echt heel sterk als ik het lees lijkt het alsof het met kracht door een ongeloofelijk sterk persoon wordt uitgesproken Jij denkt dat ik zal sterven Door jou. Maar ik sterf niet, Niet voor jou. echt heel erg goed ! |
| Naar boven | |