Gedichten check: Het Einde
|
startpost
|
|
|---|---|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Stapje voor stapje, de dood komt dichterbij Nog een paar seconde en het is allemaal voorbij angstig, nog maar een stap te gaan Waarom heb ik dit niet eerder gedaan? Ik staar naar de grond, een traan over mijn wang Vast besloten, toch een beetje bang. Als ik nu spring is dat het einde van mij. Ik val...... het is allemaal voorbij |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
moooi hedicht hoe je die in mekaar heb gedaan super respect!!! |
| reactie 2
|
|
|
Dankje ! Ik heb erg mijn best gedaan |
| reactie 3
|
|
|
is goed ik heb er meestal binnen 10 minuten 1 maar die van mij zijn ook niet egt zo mooi |
| reactie 4
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi gedicht! Sorry dat ik toch nog een reactie zet, maar dit raakt me echt, super knap! |
| reactie 5
|
|
|
Bedankt voor de reactie xxx |
| reactie 6
|
|
|
katink Berichten: 923 |
You're welcome Heb je mijn nieuwe gedicht al gelezen:$? Reactie??? Ga zo door meis! x |
| reactie 7
|
|
|
miekiemouse ik vind dat jij altijd heel positief ben tegen over je andere 1001 gedichten personen vind ik echt goed srry dit moest er even uit blijf doorzetten. ik wil nog meer gedichten van jou lezen jij bent mijn voorbeeld |
| reactie 8
|
|
|
Shannen... dat vind ik echt heel lief dat je het zegt maar ik heb besloten dat ik ga stoppen met dichten ... het is niet echt mijn ding ... succes verder |
| reactie 9
|
|
|
ach neeeeeeeeeeeeee hé dit vind ik balen neeeeeeeeeee vind ik niet leuk mijn gedichten zijn tog ook niet moooi |
| reactie 10
|
|
|
Shannen daar gaat het niet om Ik vind het heel lief hoor dat je mij als voorbeeld ziet maar ik wil er echt mee stoppen en ik wil dat mijn account verwijdert wordt.... |
| reactie 11
|
|
|
ach etg jmmr zeg laat je gedichten staan dan kan ik er nog van genieten hoezo wil je stoppen xxx |
| reactie 12
|
|
|
Het gaat er juiist om dat ik me gedichten niet wil laten staan en dat is vanwege privee omstandig heden ..... |
| reactie 13
|
|
|
is goeddddddddd jammer ga je missen |
| reactie 14
|
|
|
Dankje wel, ik heb besloten niet te stoppen shannen xxx |