Gedichten check: Fiets/hoofd
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik zit op de fiets/Hij zit in mijn hoofd Ik zit op de fiets het lijkt alsof iedere meter twee keer zo lang is geworden. Alles flitst voorbij terwijl het in slowmotion gaat. Iemand in mijn hoofd, praat de hele dag door zodat ik anderen niet hoorde. Wanneer is de tijd daar dat hij me eindelijk met rust laat. Zelfs de titel van dit gedicht flitst langs mijn ogen als een bliksemschicht. Hij kan niet kiezen, ik weet niet welke het worden zal. Hij is er altijd hij doet iets met me zelfs met mijn ogen dicht. Hij wilt me gek maken of misschien ben ik dat al. Ik dacht dat al die ellende nou eindelijk voorbij was. Maar misschien is dit pas het begin... x.mening?x.Ren.ee |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Yeeey ! Eindelijk weer een gedichtje van jou VET GOED !!!!!!!!!! ECHT GEWELDIG !!!! Ik hoop dat je snel weer een gedichtje plaatst want ik vind die van jou echt super om te lezen !!! Je bent een soort van voor beeld voor me Ooit wil ik net zulke goede gedichten schrijven als jij xxx |
| reactie 2
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
vind ik echt zo leuk als iemand dat zegt Ik vind zelf mijn gedichten niet echt super hoor xxxxxxx |
| Naar boven | |