Gedichten check: vertrouwen???
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
vriendinnen zijn niet te vertrouwen je kon wel altijd op ze bouwen dat is verleden tijd ik heb wel spiijt gehad. maar ik viel in een diepe gat. en ik vergat haar want ze deed heel raar ze durfde nooit haar zelf te zijn en dat vond ik raar want we waren samen een paar. maar nu is het verleden tijd ik heb ook geen spijt meer ik moet nu verder gaan en onze vriendschap vergeten. marielle ik vond je lief en leuk maar nu niet meer en ik wil je ook nooit meer terug. vriendinnen oké maar beste vriendinnen no way. groetjes shannen echt gebeurd. |
| reactie 1
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
ik herken me hier echt in, mijn beste mattie was ik kwijt maar van die beslissing en ik nog geen spijt ga echt door want je kan geweldig dichten |
| reactie 2
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
shanne heb je het nieuwe gedicht op www.droomster.nl al gezien gr |
| reactie 3
|
|
|
roos : bedankt voor je reactie. blijf door zetten je kunt het. doomster: leuk gedaan joh ik vind hem geweldig dank u |
| reactie 4
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Knap gedaan ondanks dat je dit onderwerp je moeilijk ligt. Super, schrijf vooral door. Wil graag ook andere gedichten van je lezen. Wel 1 tip: plaats zinnen zo ver mogelijk achter elkaar met duidelijke leestekens Verder (dat kleine puntje is eigenlijk niks Groetjes! |
| reactie 5
|
|
|
dank je maar sommige zeggen dat ik er meer naar onder moet doen maar ik zal je tip meenemen groetjes |
| reactie 6
|
|
|
Okee, kan ik ook begrijpen. Je moet het zelf beoordelen, dat maakt het juist uniek en bijzonder Greetzz |
| reactie 7
|
|
|
hahaha maar het is egt gebeurd jammer genoeg maar ik zal toch je tip meenemen ors xx |
| reactie 8
|
|
|
Okee... Je hebt ook gedichten staan op www.droomster.nl toch? |
| reactie 9
|
|
|
ja inderdaad heb je die ook gelezen zoja wat vond je ervan als ik vragen mag |
| reactie 10
|
|
|
Wat ik er uit haal, is dat je vroeger veel gepest bent en graag meer vrienden zou willen hebben, klopt dat? Ik vind het rottig voor je, maar toch zet je het bijzonder op papier! =) |
| reactie 11
|
|
|
ja inderdaad dat is ook zo ja dat haal je er goed uit ik wil 1 beste vriendin die ik kan vertrouwen maar bij haar kon ik dat dus niet jmmr genoeg xxx |
| Naar boven | |