Gedichten check: Mijn verdriet
|
startpost
|
|
|---|---|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Mijn lichaam zit vol met verdriet. Mijn hart loopt over, maar er is eigenlijk niemand die dat ziet. Verdriet van vroeger, verdriet van nu. Keer op keer herhaling. Het begint te lijken op een dejavú. Keer op keer hetzelfde verdriet voelen. Keer op keer mensen die het goed met mij bedoelen. Maar dit verdriet verwerk ik liever alleen. En geloof maar dat ik het meen Reactie graag? |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
lieve lieve marcie heel mooi! ga naar www.droomster.nl bij de gastenhoek word hij dan met foto in mijn site gezet moet je ff daar mailen lieve groetjes doom |
| reactie 2
|
|
|
Hoe bedoel je???? X Marcella |
| reactie 3
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Super mooi! Echt knap geschreven! xx |
| reactie 4
|
|
|
Dankjewel. Gisteravond in bed kreeg ik hem ineens, dus lamp aan opschrijven en weer lamp uit, maar dat komt gewoon door de problemen vandaag weer op school gepest en geslagen enzeu en dat werkt ook lekker tegen enzeu |
| reactie 5
|
|
|
OMG wat erg!!!!! Dat mag echt niet, geslagen en gepest....ik voel me je mee!! xx |
| reactie 6
|
|
|
Dankje. Ja daarom moet ik morgen naar de directeur want ik was van boosheid gaan huilen en toen mocht ik naar huis en nu moet ik morgen terugkomen. |
| reactie 7
|
|
|
Okee ik snap het een beetje... Ik zat vorige week bij m'n mentor te huilen in de lerarenkamer...echt zo stom! xx |
| reactie 8
|
|
|
Gebeurt mij ook. Maar nu huilde ik waar de hele school bij was, en toen ik op de gangen liep, hoi jankebal, hoi Huilerd enzeu, en daar kan ik echt niet meer tegen |
| reactie 9
|
|
|
Ik snap het en vind t echt super erg voor je! Ik leef met je mee en als je wilt praten ben ik er voor je Weet dat je niet alleen bent! x |
| reactie 10
|
|
|
Dankjewel.. Het is best grappig we zitten op 2 forums te schrijven. Maarja, jij hebt ook de nodige problemen en daar wil ik je ook niet mee belasten enzeu. xxxiloveyou |
| reactie 11
|
|
|
geeft niet hoor, als ik je kan helpen doe ik dat graag.. x ly ps. zullen we ff bij 1 gedicht schrijven, is miss wat makkelijker? Bij mijn gedicht "lieve Ana"...? kuzz |
| reactie 12
|
|
|
Is goedd. xxxiloveyou |
| Naar boven | |