Gedichten check: Voor mijn overleden zusje
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Voor mijn overleden zusje. -- Alle momenten stapelen zich op, Als ik voor het laatst zachtjes je tranen wegveeg. Een voor een, Net zoals een voor een, Al je lampjes uitgaan. De woorden die op mijn lippen rusten, Zijn als vier druppels bloed in de sneeuw. Ik wil je zo graag vasthouden. Je zakt weg. Eindeloos. Nog eventjes. Ik laat los. De klokt tikt. Ik laat je niet alleen. Ik blijf altijd bij je. Welterusten kleintje. -- Mening? |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
2 woorden, goed; moeilijk! Sterkte ermee, Groetjes Marco |
| reactie 2
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Super mooi, echt zoooo knap geschreven!!! Hoe gaat het met je? Ik ben er voor je he meis? xxx |
| reactie 3
|
|
|
Hartstikke bedankt voor de reacties. Katinka, lief van je. Zoals ik al eerder zei is het allemaal een beetje zwaar, het wordt het me allemaal een beetje te veel. Maar ik red het wel, maak me meer zorgen om jou. Fijn dat jullie het gedicht mooi vonden. Liefs |
| reactie 4
|
|
|
Je kan het meiske, ik geloof met heel m'n hart in je. Ik ken je dan (nog) niet zo goed, ik weet dat je het kan. Maak je geen zorgen over mij... Xxx |
| reactie 5
|
|
|
Je denkt misschien dat ik het kan, ik kan op dit forum misschien ook wel heel sterk overkomen, ik werkelijkheid... Blijf jij nou maar vechten. Liefs. |
| reactie 6
|
|
|
Waar een wil is, is een weg... |
| reactie 7
|
|
|
Iedereen komt er ooit weer uit, ook jij! Ik probeer het, op het moment ben ik ook even helemaal ingestort... xx |
| reactie 8
|
|
|
Er zijn altijd meerdere wegen die naar Rome leiden |
| reactie 9
|
|
|
Er is altijd een weg, maar voor Katinka en mij geldt dat hij nu heel lang is. |
| reactie 10
|
|
|
Je hebt gelijk, maar we komen er wel...volhouden en niet opgeven, hoe moelijk het soms ook is.. geloof me.. x |
| reactie 11
|
|
|
Quote: Er is altijd een weg, maar voor Katinka en mij geldt dat hij nu heel lang is. Voor mij af en toe ook nog hoor spreek jullie; groetjes Marco |
| reactie 12
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Sterkte ermee. Als het moeilijk word kom maar klagen. |
| reactie 13
|
|
|
Ja Marco, voor iedereen is de weg soms moeilijk, maar aan elke weg komt ook een goed einde.... xxx |
| reactie 14
|
|
|
Ja daar heb je gelijk in, daar is gelukkig geen speld tussen te krijgen! |
| reactie 15
|
|
|
Nee ik hoop het niet Ik hoop dat er voor Roos snel een einde aan deze lange weg zal zijn! Weet dat ik er voor je ben meis! xx |
| Naar boven | |