Gedichten check: Breekbaar als glas
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik ben breekbaar als glas als je me laat vallen ben ik van binnen helemaal kapot je kunt de scherven wel weer bij elkaar vegen maar ik zal nooit meer een geheel zijn. |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee, Het lijkt net of er een stuk in het gedicht ontbreekt, wat precies kan ik niet aangeven eerlijk gezegd! Verder vind ik het een fijn gedicht om te lezen en hoop dat je ´m nog ietsje uitbreid. Het kan zijn dat het gedicht voor een ander zo goed is, maar voor mij ontbreekt er wat Veel succes verder met schrijven Groetje Marco p.s.; ik heb je andere gedichten ook gezien en heb gezien dat je al heel wat schrijfkunsten beheerst! Knap! |
| reactie 2
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Hoii, bedankt voor je reactie Ik zal proberen hem nog wat uit te breiden Ik heb hem ook een beetje snel geschreven met wat ideetjes die in me opkwamen eerlijk gezegd p.s. Bedankt Groetjes Renee. |
| reactie 3
|
|
|
Okee, ben benieuwd naar je "nieuwe" (aangepaste) gedicht! Greetz Marco |
| reactie 4
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
haha grappig marco dat jij vind dat er iets ontbreekt terwijl ik zoiets had van kort maar krachtig.... zo zie je maar meningen verschillen Maar ik vind hem echt super goed !!! echt knap bedacht en mooi geschreven xxx |
| reactie 5
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ik vind het echt een supermooi gedicht, zeker omdat ik het nu zo goed kan toepassen op m'n eigen leven! Jullie schrijven allemaal zo ontzettend mooi, ga zo door! xx<3 |
| reactie 6
|
|
|
@ MiekieMouse; inderdaad grappig dat ik vind dat er wel iets ontbreekt, terwijl het voor jou compleet is. Maar het is niet erg, ieder z'n mening! |
| Naar boven | |