Gedichten check: L'éspere
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Ook waardering + reactie gegeven haha |
| reactie 17
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Okee tnx Heb die andere ff iets gewijzigd dus die is nu ff niet te zien, het was niet overgenomen maar zat een fout in ( dat Ik ipv. I, maar was gewoon typfout) heb het helemaal zelf verzonnen x |
| reactie 18
|
|
|
Speciaal voor Katinka in deze moeilijk tijd, Aanvangstadia. Het begin van anorexia. Het denken aan eten. Het stemmetje wil het beter weten. Een dalparabool. Plus en minpool. Stemming zakt weg. Overleg. Stem geeft opdracht. Buiten je macht. Praten en luisteren. Slechte dingen influisteren. Toch win je dit gevecht. Goed of slecht. Vallen en opstaan. Gedachtes de gang laten gaan. Katinka, ga door. Gezondheid gaat voor! |
| reactie 19
|
|
|
Ik heb hier geen woorden voor, zo mooi en zo lief dat je dit voor me schrijft! Dit zijn echt dingen die zoveel voor me betekenen, dingen die me zoveel kracht geven...ik ben echt sprakeloos! xxx |
| reactie 20
|
|
|
Alsjeblieft, ik hoop dat je het gevoel geeft dat er ook mensen wel om je denken! |
| reactie 21
|
|
|
Ja...het is en blijft moeilijk, maar dit vind ik echt zo super lief! x |
| reactie 22
|
|
|
Ik spreek je de volgende keer nog wel, want ik moet nu gaan. Fijn dat je toch wat steun voelt, dat was mijn bedoeling uiteraard ook. Grtz Marco |
| reactie 23
|
|
|
Is goedd We houden contact okee? Je mag me ook mailen [email protected] x en succes ermee |
| reactie 24
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Meisje, wat een kracht en doorzettingsvermogen heb jij. Anorexia is een zware strijd dat weet ik. Ik bewonder je, geloof me. Liefs, Roos. |
| reactie 25
|
|
|
Dank je! Kijk anders ff bij Lieve Ana van mij, dan praten we daar verder x |
| reactie 26
|
|
|
Ik vind het eerlijk gezegd nog een beetje vreemd om zo over en weer te mailen zonder dat ik je ken. Begrijp me absoluut niet verkeerd, maar ik voel me daar nog niet prettig bij. Misschien later,ok? Als ik je wat langer heb gesproken ofzo Groetjes Marco p.s.; reageer maar bij Lieve Ana, anders blijf je over en weer aan 't kijken |
| Naar boven | |