Huiskamer: wat doen jullie allemaal?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
wat doen jullie allemaal in jullie vrije tijd??? en wat vinden jullie van school??? ik vind school heel leuk en wat ik in mijn vrije tijd doe ehhh. op de pc alleen maar en gedichten sgrijven en me moeder helpen. met haar werk. xxx shannen |
| reactie 1
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
nou. ik vind school echt kut ik voel me der niet thuis en heb wel een leuke klas maar niet echt met een goede vriendinnen groep. in mijn vrije tijd maak ik muziek schrijf ik liedjes, gedichten, verhalen en dat soort dingen.. verder help ik mijn moeder met huishouden en alles en in het weekend ga ik met vriendinnen wegg.. standaard leven heb ik wel denk ik xd. Liefss Roos(K) |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Nou, laat ik hier ook maar eens wat op zeggen. Ik zit nu in HAVO5. Heb een hele leuke klas, erg hecht met elkaar. Voel me er thuis en ga er met plezier heen. Ik stroom volgende jaar door naar VWO6. Erg veel zin in. Ik zit sinds een paar jaar in de topsport hiphop/breakdance, dus ben daar erg veel mee bezig. Vindt het wel erg zwaar, maar erg leuk! Daarnaast kickboks ik ook nog regelmatig. Verder ga ik veel uit met vrienden, en schrijf ik natuurlijk nog gedichten, als gevoelens op papier. 'Liefs. |
| reactie 3
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
Ik vind school wel oke ligt er een beetje aan in wat voor bui ik zelf ben na schooltijd moet ik eigenlijk altijd trainen. ik zit op hockey en speel in 2 teams dus vandaar. liefs. |
| reactie 4
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
School is bagger, ik zit op zo'n kut school waar ze niet eens havo hebben. En die mensjes daar zijn saai. In mijn vrije tijd maak ik gedichten,zing ik graag en ga binnenkort op zangles en voetbal. Dus dat is wel leuk |
| reactie 5
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
School vind ik sinds kort wel oke. Ik voel me er thuis en heb veel vrienden... wat ik in mijn vrije tijd doe .... ehhhh..... nja meestal zit ik achter de pc op deze site gedichten te lezen en uiterraard schrijf ik ze zelf ook. Ik ben ook bezig met een verhaal dus daar gaat veel tijd in zitten. Vroeger schreef ik ook liedjes maar daar ben ik mee gestopt... en voor de rest doe ik eigelijk niet zo veel.... xxx |
| reactie 6
|
|
|
heay leuk dat jullie er op reageren ik sgreef vroeger ook liedjes en verhalen maar liedjes doe ik nu niet meer maar verhalen nog steeds in het weekend ga ik trouwens ook met vriendinnen weg liefzzzzzzzzzz |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 37 |
Ik heb eigenlijk best een rotklas.. Ik word buitengesloten enzo. Nja, school is dus voor mij niet zo heel leuk. Buiten schooltijd doe ik aan streetdance, turnen & ik help met lesgeven op de vereniging waar ik turn. Daarnaast dicht ik veel, op andere site's plaats ik ook veel gedichten. Op 1 van die site's heb ik er een stuk of 230 Maar daar zit ik al 1,5 jaar op, hier nog maar net Verder spreek ik soms met vriendinnen af. Ik ben momenteel ook bezig met een verhaal, ik lees veel gedichten hier op 1001gedichten.nl, k schrijf zelf veel gedichten. & verder zit ik op allerlei verschillende site's. |
| reactie 8
|
|
|
okej dan je doet wel veel maar dat is goed dan ben je tenminste bezeg ja tog blijf doorzetten allemaal. met je sport enz greetz |
| reactie 9
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ik zit nu in 3gymnasium, en zit nu in een niet zo'n heel leuke klas, maar volgend jaar wordt alles beter. Daar kijk ik echt naar uit. In mijn vrije tijd dans ik, sporten, leren, schrijven, en met m'n lieve vriendje samen zijn<3. Liefsxx |
| reactie 10
|
|
|
heej, jullie doen echt hele leuke dingen in jullie vrije tijd. blijf doorzetten met alles, gr shannen |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 12 |
Ik zit nu in HAVO1. ;] Helaas word ik daar niet geaccepteerd, door mijn style. Geen hechte klas dus. Behalve een paar lieve vriendinnen. (: Verder luister ik dus graag naar muziek, vooral naar bands zoals Tokio Hotel, etc.. Qua sporten doe ik aan paardrijden, en streetdance. Ik hou ook van gedichten schrijven, btw. (: xx. |
| reactie 12
|
|
|
ringeling2 Berichten: 29 |
Rooooosjeee! Jij bent echt vet volgens mij hebben we wel veel gemeen(A) x-o |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Haha, ik ben vet? En wat hebben wij gemeen dan? |
| reactie 14
|
|
|
Heay, Leuk voor jullie reactie, @evenlienbill, Hier bent je wel welkom oars wij nemen jou zoals je bent, En leuk paardrijden wou ik ook altijd doen maar toen ben ik er vanaf gestapt, Xxx |
| reactie 15
|
|
|
ringeling2 Berichten: 29 |
Nou ja.. heb ook net havo 5 afgerond, sport graag; vroeger vechtsport, momenteel voetbal. Dansen muziek en schrijven uitgaan etc etc.. Jij bent ook 17 toch? Dusss.. :p x |
| Naar boven | |