Gedichten check: ben boos op jou
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
niemand snapt me niemand zou mij ooit begrijpen. niemand ziet mijn angst en verdriet. ik hoop voor mezelf dat iemand dat ooit nog ziet. het is niet leuk om alleen te staan. het is niet leuk om gepest te worden. ik hoop ook dat er iemand aan mijn kant wilt staan. waar mee ik alles kan delen. en mee spelen. in verdriet of in pijn denk je dat ze dan ook bij mij wilt zijn? |iedereen heeft een goeie vriendin hoezo sta ik dan in de min? ik vind het niet leuk wat in een vriendinnen lijstje sta ik ook onderin. ik ben het beu ik ben het zat. meschien word jij wel mijn schat!! maar wees daar maar niet zo zeker van want ik ben best bang. |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
shanne er staat een gedicht van jou op mijn site waarom je gevraagd had op www.droomster.nl groetjes |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik heb wat oudere gedichten van je gelezen, en wat nieuwere, en je leert snel! Ik zie echt duidelijk verbetering, dus ga door! |
| reactie 3
|
|
|
dank je wel roosjee doet me goed echt waar. maar doomster waar staat die precies want ik zoek hem overal alleen kan hem niet vinden. |
| reactie 4
|
|
|
hij staat in de gastenhoek! vergeet niet daar op site is www.droomster.nl hier staat doomster wordt als goed is binnenkort veranderd naar droomster !gr doomster |
| reactie 5
|
|
|
bedankt ik heb hem gezien. egt leuk zeg |
| reactie 6
|
|
|
shanne je andere gedicht staat in de gastenhoek is mooi gewoorden gr |
| reactie 7
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Shanne, Leuk gedicht, maar je had hem volgens mij hier ook al een x eerder geplaatst, klopt dat? Ik vind het een heel aangrijpend gedicht met de juiste gevoelens op het juiste moment. Ofwel timing! Great job, ga zo door; Groeten Marco |
| reactie 8
|
|
|
dank je wel ja dat kan wel maar weet ik niet zeker |
| Naar boven | |