Gedichten check: The Desire Of Love
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ironic Berichten: 93 |
The Desire Of Love Every night, no need for sunshine or eclipse Stars always brightly shatter across the floor And just the simple matter of touching lips Causes indomitable urge, hungering for more For more than just a terrestrial fire For something that comes from deep inside For poetical love, bestial desire Unquestionable synonyms for an eagles eye So be grateful for this ancient, animalistic gift Purely meant to make, our human emotions thrift And enabling that delightful state, we seek so endlessly. And in the end completing, a heart of felicity. ------------------ Graag zou ik mening over dit gedicht hebben en ook, voor diegenen die goed engels kunnen, of er misschien rare dingen in staan, qua engels Voor diegenen die niet zo goed engels kunnen misschien even een verduidelijking: indomitable: onoverwinbaar urge: drang terrestrial: aards(e) thrift: (in deze context) enorm openbloeien felicity: geluk Het gedicht gaat over het verlangen in tijden van liefde, en dat eigenlijk dat verlangen de eigenlijke liefde is. Dat telkens wanneer het verlangen wordt beantwoord, je de echte liefde pas voelt. Zonder verlangen zou de liefde dus een heel pak minder zijn. Mooie theorie in mijn ogen. -Ironic- ------------------------------------------------- |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik vind je woordgebruik erg mooi! Je hebt een mooi onderwerp ter sprake gebracht, zonder het in eenvoudig en cliche engels te verwoorden. Erg goed gedaan, het is heel mooi geworden! |
| reactie 2
|
|
|
Dankje Roosjee, wat je daar zei was exact de bedoeling! Ben er persoonlijk ook zeer tevreden over -Ironic- |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Als jij er persoonlijk zelf tevreden over bent, dan is het bij voorbaat al een geslaagd gedicht. Je schrijft mooi. Liefs. |
| reactie 4
|
|
|
-Ironic- |
| reactie 5
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay ik vind ook dat je hele mooie gedichten schrijftr jou houding van sgrijven geeft ook een goed gevoel bij de ander tenminste bij mij xxx |
| reactie 6
|
|
|
Bedankt shannen, dat is ook de bedoeling van mijn gedichten. Ik probeer bij andere mensen iets los te krijgen Erg bedankt voor al jullie reacties! -Ironic- |
| Naar boven | |