Gedichten check: Hij.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
-- Zoals ik al eerder zei ben ik weer helemaal actief aan het dichten. Voor mij zijn gedichten gevoelens op papier, omgezet in een verhaal. Ik gebruik liever geen cliche termen, vandaar dat mensen mijn gedichten wel eens niet snappen. Verder probeer ik ze keer op keer over te schrijven en ze te verbeteren, zodat naar mijn gevoel het mooiste tot stand komt. Ik heb wel het gevoel dat ik nog heel veel van jullie kan leren, dus als jullie tips hebben zal ik ze graag horen. Ook je mening over het gedicht! -- Lief dagboek Vandaag zijn alle vogels gevlogen, Samen met de laatste restjes gevoelige snaren, Uit het hol van mijn hart. Want ik zag hem zitten, Zijn blik op oneindig, en verder Ik wou hem wel opvangen, maar kon het niet. Ik kon het ijs in zijn ogen niet breken. Hij hield zijn tranen verborgen, Voor de waterval die z'n sterkste muren doorbreekt. Want zelfs Dick Bruna had gelogen, Hij zag de bloesem wel bloeien, Maar had de zoete geur nog nooit geroken. Geluk is een mythe, liefde ook. Ik weet het zeker. Liefs, engel uit de schaduwen van je hart -- X Roos. |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ik heb ook veel gedichten van jou gelezen ik vind dat je echt goed kan schrijven. en ook mooie gedichten met een betekenis. x shannen |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Lief dat je dat vindt. Ik leer veel hier. Als jij een betekenis in een gedicht van me ziet, is 'ie geslaagd. Liefs. |
| Naar boven | |