Gedichten check: Eindelijk
|
startpost
|
|
|---|---|
|
flierefluiter Berichten: 76 |
Nooit gedacht Nooit durven dromen Dat het zo ver zou kunnen komen Liefde is wat jij me laat voelen Liefde Echte liefde Zoals vogels zingen heb ik nog nooit gehoord Zoals de zon op mijn gezicht schijnt en heel even mijn gedachtes verstoort Smachtend naar de dag Dat ik je weer zien mag En ik verbood mezelf het toe te geven Dat jij het bent wat ik wil in mijn leven Allebei overrompelt door wat we voelen voor elkaar Maar verder hebben we geen bezwaar Ik heb dingen gehoord, dingen ontdekt Die ik liever niet zag gebeuren Onze liefde moest weer opfleuren Geen hoop meer is wat ik had Omdat ik dacht te weten hoe het zat En toch moest ik je vertellen wat me dwarszat Eindelijk de kracht Wetend dat het toch geen zin had Mijn hart open gelegd, Open en bloot En daarna wou ik dood We voelde ons allebei shit Om dat je wist dat het in je zit Tijden waren verstreken En toch bleef ik elke avond smeken Stilletjes smeken voor jou bij mij Begon bijna te geloven dat het zo moest zijn Totdat De dag Dat je zei dat je me ook mag Nooit gedacht Nooit durven dromen dat het zover zou kunnen komen |
| Naar boven | |