Gedichten check: onmogelijke liefde
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 13 |
stralend komt ze binnen haar ogen zo zacht als het fijnste linnen haar woorden zo zacht als veren een ongekende blijdschap wat kan het tij nog keren als een roos gevangen door de dorens als een stier vastgezet aan zijn hoorns door de omstandigheden gebonden wordt de liefde gevonden ze stelt haar grens was dat haar grote wens het voelt als een mes in mijn been als een kapotgeslagen glas op een steen met mijn woorden als met een zwaard gestoken had ik ze maar nooit uitgesproken -------------------------------------------------- Dit hoort niet bij het gedicht : Menselijk gezien is het onmogelijk, maar ik geloof in God die wonderen kan doen. Als ik nooit zeg gooi ik alle deuren dicht, weet natuurlijk niet of de situatie zo blijft of niet. |
| reactie 1
|
|
|
glenovic Berichten: 100 |
prachtig gedicht echt waar heel mooi groeten glenn |
| reactie 2
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
moooi gedicht ik heb respect voor je |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik vind hem mooi,erg mooi zelfs, maar nog niet helemaal uitgewerkt, denk ik. Ik denk dat als je hem nog een paar keer overschrijft en het verder uitwerkt het nog veel mooier word! Maar je hebt wel talent! |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 13 |
Bedankt voor de reacties en roos speling en de Nederlandse taal is niet echt mijn sterkste kant. |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Het gaat niet om spelling en nederlandse taal, het gaat om het gedicht zelf. Zoals ik al zei vind ik het een heel mooi gedicht, alleen heb ik het gevoel dat hij nog niet af is. Ik denk dat als je hem overschrijft je er nog veel meer aan kan toevoegen. |
| Naar boven | |