Gedichten check: Religieuze Filosofie
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ironic Berichten: 93 |
Over onze grote god en de duivel Had ik onlangs een filosofie Dus ik zal je even vertellen over wat waarom en hoe en wie Al die ellende, al die dood Het is god die ons dat aandoet. En maar hopen dat jij niet degene bent die morgen ten onder moet. En als je in zijn machtig grote ogen, niet goed hebt geleefd Mag je in het paradijs niet in, Ook al vraag je het heel beleefd. Wel, meneer de stoute duivel Die laat je er altijd in Welke fouten je ook hebt gemaakt Je krijgt altijd een nieuw begin. Nu, als ik dan kijk qua gastvrijheid of wat je op televisie ziet Dan denk ik bij mijzelf toch wel Misschien is de duivel zo slecht nog niet? ------------ -Ironic- ------------ |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 13 |
Al die ellende is begonnen bij de eerste mensen adam en eva die vielen in zonde niemand van de mensen behalve Jezus christus is goed Jezus christus heeft in onze plaats geboet ik weet de liefde van God is volmaakt dat is wat me heeft aangeraakt wie zich achter satan schaart moet rekenen op alleen maar duisternis en haat |
| reactie 2
|
|
|
Achzo dan zal ik het toch maar bij God houden zeker :p -Ironic- |
| reactie 3
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ik zou het ook bij god houden ors |
| reactie 4
|
|
|
Tuurlijk dit gedicht was ook totaal niet bedoeld als aanzet tot satan-aanbidding. 't Kwam gewoon in mij op, zonder verdere bedoeling -Ironic- |
| Naar boven | |