Huiskamer: aanstellen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
RoosXx Berichten: 74 |
hoii ik heb een vraagje ik schrijf heel vaak zielige gedichten over mijzelf.. maar ik krijg vaak het gevoel dat mensen denken dat ik me aanstel. hoe denken jullie over verdrietige gedichten en over mensen die daar over schrijven. Liefs... |
| reactie 1
|
|
|
rijmpje Berichten: 4 |
ik doe dat zelf ook, en mijn vrienden moedige me zelfs aan om ze te schrijven maar aanstellen doe jij je zeker niet |
| reactie 2
|
|
|
noeki Berichten: 30 |
ik vind verdrietige gedichten vaak heel mooi , maar aanstellerig vind ik het niet hoor! |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik schrijf ook het meest verdrietige gedichten, die vind ik ook het mooist. Ik heb ook het gevoel dat ik me maar aanstel soms, maar mensen zeggen dat dat helemaal niet waar is en ze mijn gedichten juist mooi vinden. Dat zal bij jou dus ook wel zijn Groetjes Renee. |
| reactie 4
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay ik heb ook een paar gedichten geschreven die ik egt heb meegemaakt en me vrienden zeggen blijf door gaan je doet het goed en jij dus ook. xxx shannen |
| reactie 5
|
|
|
ja dat zeggen mijn vriendinnen ook maar soms hoor ik in hun stem van, houd je bek ik wil ook een keer aandacht weetje |
| reactie 6
|
|
|
Mieke Veldhuizen Berichten: 13 |
aanstellen is negatieve aandacht vragen dus nee ze zijn mooi en gewoon doorgaan!!! |
| reactie 7
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Ik schrijf ook veel zielige gedichten. maar je stelt je niet aan het is juist goed dat je der over schrijven kan . Ik kan er wel over schrijven maar ik durf het nooit te plaatsen van daar dat ik maar 2 gedichten op de site heb staan |
| reactie 8
|
|
|
ja dat heb ik ook vaak mijn vriendin heeft een vriendje waar ik niet goed me over weg kan en daar heb ik dus ook was over geschreven, zij heeft deze site ook en leest ook mijn gedichten en ben dus bang dat zij hem ook leest. dank jullie wel(L) |
| reactie 9
|
|
|
karlijn1905 Berichten: 1 |
heey Zielige gedichten zijn de allermooiste gedichten. Een gedicht is ook het mooiste als je ergens inspiratie vandaan kunt halen, geloof me maar, ik ben proffesoneel. Je moet dus doorgaan en vooral aan jou situatie denken. |
| reactie 10
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Hoe bedoel je proffecioneel :S? |
| reactie 11
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ik schrijf meestal ook gedichten over dingen die nogal aangrijpend zijn en de mensen die mijn gedichten lezen vinden ze meestal mooi enzo, een vriendin zei over twee gedichten dat ze hartverscheurend waren...valt wel mee volgens mij maja.. maar ik vind dat je echt door moet gaan ermee! xx. katink |
| reactie 12
|
|
|
noraa Berichten: 2 |
als dat is hoe jij je voelt en het helpt om het van je aftesschrijven, waarom zouden mensen daar geen respect voor hebben dan? sterkte xx |
| reactie 13
|
|
|
dank jullie allemaal wel. het doet een mens echt goed om te horen dat ze ergens gewoon een beetje goed in zijn. ik zal proberen door te gaan. liefs, roos |
| reactie 14
|
|
|
laurahoudtvancharlottex Berichten: 6 |
Ik doe het zelf nooit,ik heb ook geen reden om droevige gedichten over mezelf of anderen te schrijven. Mss jij wel,ik allezinds niet. Aanstellers vind ik die mensen zeker niet,ik denk dat het gewoon mensen zijn die wat zieliger in het leven staan. Niet slecht bedoeld,ik kan er gewoon niet echt over meespreken want zelf doe ik het nooit. Soms vind ik de gedichten heel mooi en gevoelig,soms word ik er overemotioneel van en dat is nu ook niet de bedoeling Liefs |
| reactie 15
|
|
|
de kim Berichten: 23 |
verdrietige gedichten, hebben meestal wel wat. aanstellen hoort gewoon niet bij dichten. als je jezelf zo rottig voelt. is dichten heel fijn om je te uiten. ik voel me ook wel eens ellendig en dan barst er iets los waardoor ik opeens alleen maar kan denken aan verdrietige onderwerpen. dan is het fijn om te schrijven. het geeft je ook een kick, als mensen complimenten geven. .k. |
| Naar boven | |