1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Dode site ?

1
datum 02-03-21 17:22
startpost
Slaytanica
Ik ben nog maar een 'nieuweling', met veel zin om te schrijven, maar ik heb sterk de indruk dat deze site op sterven na dood is. Ik deed mee met de valentijns wedstrijd. Er kon gestemd worden, maar iedere deelnemer staat nog op 0, door een fout. De redactie ingelicht, maar geen reactie. De wedstrijd staat nog steeds 'open'. Spijtig. Iemand die evenzo denkt of heb ik het mis ?
datum 03-03-21 17:57
reactie 1
ritakruizenga
Het fijne (om optimistisch te blijven) aan deze site is dat de gedichten prima worden gelezen. De rest gaat wel erg moeizaam hoor. Storingen worden pas na veel gevraag opgelost, reacties komen er nauwelijks van de beheerders. Ik heb ook geprobeerd te stemmen maar kreeg de melding dat het niet meer mogelijk was. Gek want het was nog lang geen sluitingsdatum. Nu maakt het voor mij niet zoveel uit want ik had geen gedicht ingezonden, maar ik kan me voorstellen dat je wel benieuwd bent naar reacties op je gedicht.
datum 07-03-21 18:44
reactie 2
Slaytanica
duidelijk een site op sterven na dood....
datum 11-03-21 13:08
reactie 3
iakon
Waar blijft de uitslag van de gedichtenwedstrijd.?
datum 22-03-21 10:54
reactie 4
gea3
Beheerders, waarom ronden jullie de gedichtenwedstrijd niet af?
Naar boven

1

Reageren op: Dode site ?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.