Gedichten check: Meningen en titel gevraagd
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
De tranen komen, de harten sluiten. Er is niemand die je nog helpen wil. Zolang gezocht naar mensen waarna ik me kon uiten. Nooit gedacht dat het kon, zo kil. Ik bood je altijd mijn hulp aan. Ik stond dag en nacht voor je klaar. Jij liet mijn gedachten in de waan. Was ik voor jou ontzichtbaar? Alles voelde zou koud en liefdeloos. Ik zag er geen weg meer in. Het voelt allemaal zo hopeloos. En alsnog noem ik jou nog mijn beste vriendin. |
| reactie 1
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Erg mooi gedicht! Is een titel als 'Kapot?' niet wat? Ben zelf niet bepaald een ster in titels verzinnen xxlisanne |
| reactie 2
|
|
|
Jaikdicht Berichten: 115 |
Mooi gedicht Wat dacht je van, zo kil, of koud en liefdeloos? Ik pak zelf meestal een deel van het gedicht |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Heel mooi Lucas Ik wou eigenlijk net als Jaik koud en liefdeloos zeggen. |
| reactie 4
|
|
|
Nou kijk, ik dicht normaal nooit (naar mijn gevoel) zo gevoelig. En normaal pak ik ook altijd stukje uit het gedicht voor een titel.. maar dacht zo wil het nu eens anders! |
| reactie 5
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Als hij als Koud en liefdeloos wordt geplaatst verdwijnt hij naar mijn favorieten |
| reactie 6
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
haha Patros, dat heet chantage! |
| reactie 7
|
|
|
haha patros, alsof jij nog iets terug vind in die miljoenen favorieten van jou Het zou een hele eer zijn om daar eens niet in te komen |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Lucas toch xD Maar ee, het is echt een heel mooi gedicht schat |
| reactie 9
|
|
|
Hij gaat sws m'n favoz in Als je niet wilt dat je in de favoz staat moet je maar eens een slecht gedicht schrijven |
| reactie 10
|
|
|
Hahha daar heb ik er toch al genoeg van ;p |
| reactie 11
|
|
|
Hoeveel Vodka's heb je op?? Jij dicht echt fantastisch |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, het is een heel mooi gedicht |
| reactie 13
|
|
|
Je-ns Berichten: 81 |
Mooi geschreven! Ik dacht iets van 'hopeloos'? En bovengenoemde vind ik ook een goede! |
| reactie 14
|
|
|
Jaikdicht Berichten: 115 |
Of hulpeloos! |
| reactie 15
|
|
|
Wat dachten jullie van 'Koude Vriendschap' ? |